Vloeibaar hout??

• Topicstarter Topicstarter Alex10
  • Startdatum Startdatum
A

Alex10

Guest
Wie gebruikt dit wel en wie niet, is het zwaar, zet het uit, hoe reageert het op verschillende lijmsoorten en op balsa???? :?: 8O 8O 8O 8O

t'is een hoop in 1 keer, ik weet het. Ik zou het graag gebruiken want ik, als beginner, kan er mooi onregelmatigheden mee masceren. :D

Alex

is veel te zwaar je kan wel balsaplamuur halen,
wat jij wil is namelijk ook amper te schuren er is een produkt op de markt speciaal voor balsa
m.v.g Marijn

Ja, of gewoon van die hobby lite filler

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXL482&P=7

bouwze.gif

vroeger gebruikte ik ook de balsa plamuur, tot ik dit produkt ontdekte nl:
VULPASTA van POLYFILLA Superlight in potten van 400 ml
het is gemakkelijk te schuren en heeft een witte kleur.
in Belgie verkrijgbaar in elke goede bouwmarkt

Heb eindelijk een winkel gevonden die Hobbylite van Hobbico verkoopt. Hoobyfox in oostblokker.
Leuk winkeltje volgens mij met een breed assort..

packard zei:
wat is er mis met het zelf mengen van spanlak en "micro-balloons" ?
Dat het -ook nog eens veel te snel- te hard wordt... Voor het oplappen van beschadigingen aan balsa bevallen me de 'light' fillers het beste, voor het maken van fillets voor vleugel/romp overgangen enzo, werkt epoxyhars met microballoons (daar zijn ze dan toch) beter dan anything else. Just my HO....:wink:

Alex10 zei:
Heb eindelijk een winkel gevonden die Hobbylite van Hobbico verkoopt. Hobbyfox in oostblokker.
Leuk winkeltje volgens mij met een breed assort..
Mooi, dat is dus geregeld. :wink: Maar waar is het voor? De Disco in aanbouw? Prima, nix anders gebruiken. Lukt het allemaal een beetje? :thumbsup:

Back