Voerboot op 2 motoren laten varen en 1 stick besturing.

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen hoe ik 't volgende kan realiseren.
Ik heb een : Flysky FS-i6 TX
en een: Flysky FS-ia10b Rx

Ik heb een defecte voerboot van een jongen overgenomen.
De boot heb ik leeg gehaald. Ik heb 2 motoren ingebouwd, 1 servo vervangen voor een nieuwe krachtigere.
2 speed controllers geplaatst.. 1 als master gezet en 1 als slave.. waarvan de rode draad van de slave niet aangesloten is. mn. rechter stick is degene die steeds op 0 terug komt als ik m loslaat...
Hoe krijg ik die besturing ( op 1 stick) nu goed aangesloten om de motoren goed te kunnen laten draaien.
wat voor settings moet ik doen in mijn Flysky FS-i6?
Ik heb alles aangesloten, maar krijg de aansturing van de motoren niet goed..
Help...
m.v.g.
Martin.

Martin, Kijk eens in de manual van de zender bij instellen V-mixer. De motorregelaars moet je dan zien als de servo's, die de V-staart van een vliegtuig bedienen. Succes ermee! Gr. Klaas.

Screenshot_20230312-122457_Samsung Notes.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt klaas.. Ik denk dat dit het is.. volgens mij moet ie in de Elevon stand... Bedankt voor je reactie, we gaan het even uitproberen...

Laat maar even weten als het gelukt is Martin. Gr. Klaas.

Fs i6.
Hoef je niet moeilijk over te doen.

Screenshot_20230318_033912.jpg

Simpel

Bijlagen

• Screenshot_20230318_033912.jpg
    Screenshot_20230318_033912.jpg
    170,9 KB · Weergaven: 121
Waarom zo moeilijk doen!

Sluit de motoren in serie of parallel aan op 1 regelaar en je hoeft dan geen rare en moeilijke handelingen uit te halen.

Toje, Voerboten hebben doorgaans geen roer(en) en je moet ze met de motoren besturen als een tank. Gr. Klaas,

Back