voerboten

• Topicstarter Topicstarter rawa
  • Startdatum Startdatum
R

rawa

Guest
Beste modelbouwers

Wij van www.rawa.nl zijn momenteel bezig om de site in het nieuw te steken, daar wilden wij ok een uitgebruid pakket aan voerboten bouwen aan maken. mijn kennis gaat hier niet zover in, kunnen jullie mij hiermee helpen. wie zou mij de info en foto's van een goede zelfbouwboot kunnen sturen
groeten rob

Ik heb op meerdere zoekwoorden gezocht maar krijg elke keer geen gegevens.

Hoi

In principe is het wel te doen om zo een boot te maken, je kan met pvc buizen een eind komen. Ik zat te denken aan 2 buizen van 80mm en daar in het midden de apparatuur, misschien wel in de buizen de accu's, beetje een catamaran :) en aan het uiteinde van de buizen bochten van 45* omhoog anders schept ie teveel water. Het bakje kan je dan met een servo bedienen. Kwa besturing zou ik gaan voor 2 motoren (watvoor hangt af van de lengte), kan je de boot besturen met de motoren hoef je geen servo voor het roer. Of je kan i.p.v. de apparatuur in het midden een buis van 110mm plaatsen.

Groeten Justin

kuperus zei:
vraagje, wat wil je gaan kapen?

"kaper site bij uitstek"

:):):)

Inderdaad, die spelfout is best wel erg. :D

indexfoto.jpg

maar goed. is er iemand die mij de informatie kan mailen.
heb gezocht op voerboot en dan krijg ik zoveel onderwerpen. dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Je moet gewoon de goede bomen ertussenuit halen.

Zit een Karper met een Hengel aan de Waterkant te Vissen in een Recratieplas, vraagt een langszwemmende Karper wat ben jij aan het doen.
Ik zit op Mensen te Vissen laat die ook maar eens voelen wat een Haak in de Bek is.

Back