Hoi Hanzeman.
Een Robbe Blue Arrow is inderdaad een relatief stabiele heli, althans voor een enkele rotor te zijn, en is idd in het straatje van de Blade 120SR.
Ik denk echter dat de Blade 120SR toch wel een stukje crashbestendiger is en makkelijker te vliegen. Als mensen mij vragen welke fixed pitch te kopen als eerste heli dan adviseer ik toch ook altijd de 120SR. Lage prijs, weinig tot geen crashkosten en makkelijk te vliegen. Koop er wel meteen een leuke zender bij, een DX6, DX7S of DX8 (ik zou de DX7S adviseren, hou niet van de DX6 om te programmeren) en dan kan je heel lang voort. Je kan ook een versie kopen met zender maar dan heb je uiteindelijk PER model een zender en die gebruik je uiteindelijk toch niet meer dus zou zonde zijn elke keer voor de zender te bij te betalen bij elk model je koopt. Gewoon 1 keer een goede zender en je kan jaren mee.
Blade heeft een leuke collectie heli's waarbij je afhankelijk van je ervaring heel mooi kan door evolueren. Na de Blade 120SR koop je een Blade SR (die je ook kan binden op je Spektrum zender) en erna kan je dan een Blade 450 kopen indien je geen zin hebt zelf eentje te bouwen.