volgende stap

Hallo,
ik wil graag een nieuwe rc auto (1:10 toerwagen)
ik wil 200 euro uitgeven,(alleen chassis geen rtr ofzo)
wie weet een paar auto's voor deze prijs?
mvg

voor die prijs kun je mss uitwijken naar een 2dehands x-ray chassis ?
of wil je een nieuw chassis ?

voor die prijs kun je mss uitwijken naar een 2dehands x-ray chassis ?
of wil je een nieuw chassis ?

liefst nieuw kan ik zelf bouwen he,
dat is wel goed dan leer ik de auto een beetje kennen hoe die in elkaar zit,
het mag ook wel iets meer zijn hoor maar geen idioot hoge bedragen weetjewel:p

TB-02, TB-03, TT-01 (R/ Driftspec), TA-05 IFS, DF-03 RA (F103, CC/XC-01?). das zown beetje het hele Tamiya gamma, buiten de TRF's om ;) en veel van deze chassis vallen binnen je 200€ norm ;)

kijk hier eens

suc6

Laatst bewerkt:
Wil je er voor de fun mee rijden of ook wedstrijden..als je wedstrijden wil gaan rijden moet je ook kijken of je een beetje op een normale manier aan onderdelen kan komen.
Tamiya is erg moeilijk om aan onderdelen te komen tegenwoordig en met x-ray is dat een stuk makkelijker weet ik uit ervaring.
Ik heb die x-ray auto een keer in mekaar gezet voor iemand en er is niets mis mee maar denk goed na over je keuze want er zijn zat goede auto's op de markt om je goed te kunnen orienteren.

Groeten

John

Wil je er voor de fun mee rijden of ook wedstrijden..als je wedstrijden wil gaan rijden moet je ook kijken of je een beetje op een normale manier aan onderdelen kan komen.
Tamiya is erg moeilijk om aan onderdelen te komen tegenwoordig en met x-ray is dat een stuk makkelijker weet ik uit ervaring.
Ik heb die x-ray auto een keer in mekaar gezet voor iemand en er is niets mis mee maar denk goed na over je keuze want er zijn zat goede auto's op de markt om je goed te kunnen orienteren.

Groeten

John
wedstrijden,
oke dankjewel voor het advies

voor wedstrijden zou ik voor een ta05 gaan of een x-ray

tamiya is helemaaaaaal niet moeilijk om aan onderdelen te geraken!

Groeten

John

Sinds wanneer kan je bij Tamiya slecht aan onderdelen komen, als er één merk is wat makkelijk is dan wel Tamiya, misschien dat jou dealer er slecht aan kan komen maar das wat anders.........wat een onzin.

helemaal onzin is het niet.
afgelopen jaar was het moeilijker om aan tamiya onderdelen te komen omdat de importeur er niks meer aan deed.
Een aantal winkels heeft toen onderdelen uit duitsland gehaald zodat het bij sommige winkels misschien leek alsof er geen problemen met de onderdelenlevering was.
Nu is het importeurschap voor nederland overgenomen dor de duitse importeur.
En als het goed is moet het nu weer goed komen met de onderdelen enzo.
Om even on-topic te blijven, ik rij zelf met een TA-05. Een fijne auto, maarik denk dat het geen auto is waarmee je aan wedstrijden kan meedoen waarin ook wagens als tamiya trf's en xray bijvoorbeeld meedoen. Ja tuurlijk kun je wel meedoen, maar ik denk dat het verschil aardig groot is.

Goede keuze ! die brushless set is echt zo snel :D

Dat hangt er natuurlijk een beetje vanaf wélke GM set je gekocht hebt. Als het niet de GM90 of 120 is dan is het een ander verhaal natuurlijk...

Persoonlijk had ik qua auto nu ook voor de X-ray gegaan maar da's mijn mening en je hebt hem al besteld dus...

Back