Hoi hoi,
Ik ben voor de verandering eens een auto aan het bouwen. Deze bouwdoos kreeg ik van een collega van mijn vader, die hem nog op zolder had liggen. Alles was nog compleet en in zakjes
Erg mooie kit met chroom, metalen afwrijftransfers en leuke details als beweegbare voor- en achterklep en stuurbare voorwielen (helaas draait het stuur niet mee, maar ik heb dit wel geprobeerd. Het door mij bedachte systeem werkte niet echt lekker dus heb ik het stuur maar vastgezet. De wielen kunnen nog wel gewoon sturen.)
De wielen kunnen ook nog draaien.
Ik heb hem gespoten met een Tamiya spuitbusje. Deze busjes zijn redelijk duur (8 euro) maar ze werken wel goed. Ik heb er een stuk of 6 á 7 hele dunne mistlaagjes overheen gelegd, en ik heb nu een superstrak resultaat! Ik ben er erg tevreden mee.
De doos:
Het interieur, in elkaar gezet. Op de achterbank liggen een paar tijdschriften voor de kinderen :lol:
En een paar dryfits met de grote lijnen:
Alles scharniert.. wat leuk he :lol:
Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn eerste autootje! (op deze schaal, althans)
Groetjes,
Jelle
Ik ben voor de verandering eens een auto aan het bouwen. Deze bouwdoos kreeg ik van een collega van mijn vader, die hem nog op zolder had liggen. Alles was nog compleet en in zakjes

De wielen kunnen ook nog draaien.
Ik heb hem gespoten met een Tamiya spuitbusje. Deze busjes zijn redelijk duur (8 euro) maar ze werken wel goed. Ik heb er een stuk of 6 á 7 hele dunne mistlaagjes overheen gelegd, en ik heb nu een superstrak resultaat! Ik ben er erg tevreden mee.
De doos:

Het interieur, in elkaar gezet. Op de achterbank liggen een paar tijdschriften voor de kinderen :lol:

En een paar dryfits met de grote lijnen:

Alles scharniert.. wat leuk he :lol:

Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn eerste autootje! (op deze schaal, althans)
Groetjes,
Jelle