volledig gedetailleerde type VII duikbootcentrale.

• Topicstarter Topicstarter U-Kater
  • Startdatum Startdatum
U

U-Kater

Guest
Beste bubbleheads,

Waarschijnlijk voor weinigen onder ons weggelegd, mede door de prijs en het feit dat het een diorama is en we ons voornamelijk bezighouden met het "echte" werk maar deze wilde ik jullie niet onthouden.
Voor de echte "U-Boot Fahrer" kijk eens op deze link;
http://www.andrea-miniatures.com/market/AspsInicio/inicio.asp
en aanschouw wat met een "beetje" geld en wat geduld tot stand kan worden gebracht.
Hij is 1:32 en volgens mij kun je in de toekomst de figuren apart bestellen.

Groetjes,
U-Kater

Het ziet er gelikt uit....maar die prijs (zijn dat ècht Euro's???) is ongeloofeloos :( (om verdrietig van te worden dus). Voor dat geld kan je even doorbouwen...
Wel apart dat spul: misschien een uitdaging om zoiets zelf te bouwen (als een nieuwe tak van duikboot-sport?).
Mij niet gezien in ieder geval, ik denk dat ik me met Silent Hunter III en binnenkort IV een stuk goedkoper in bijna dezelfde omgeving kan wanen..

:pim:

Jos

Ik kan me vergissen,of de komma staat verkeerd
of het zijn lire's 8) dan wel die Italianen zijn gek.

Maar je bent echt gek als je dat koopt,
zeker ze zijn mooi, maar dan moet er
gedingt worden.

Gr. Rob

'T zijn spanjaarden, dat scheeld maar 'n paar kilometer maar je hebt gelijk! Het zijn echt euro's die ze ervoor vragen en ik zou dan gaan voor de ongeschilderde versie.
V.w.b. Silent Hunter, volgens mij speeld zich dit voornamelijk af in de Pacific, dus zonder type VII, IX, en XXI maar wel met de fleetboten van de Amerikanen. Lijkt me overigens ook wel leuk.

Groetjes,
U-Kater

U-Kater zei:
'T zijn spanjaarden, dat scheeld maar 'n paar kilometer maar je hebt gelijk! Het zijn echt euro's die ze ervoor vragen en ik zou dan gaan voor de ongeschilderde versie.
V.w.b. Silent Hunter, volgens mij speeld zich dit voornamelijk af in de Pacific, dus zonder type VII, IX, en XXI maar wel met de fleetboten van de Amerikanen. Lijkt me overigens ook wel leuk.

Groetjes,
U-Kater

Nicht ganz korrekt Herr Oberaalehinundherschieber: Silent Hunter III is Atlantische Plas met VIIB-C-C40, IXC/D èn (als je mazzel hebt of de boel vernaggelt) de XXI. De nieuwe Silent Hunter IV (is nog niet uit dacht ik) is de 'Fleet-submarine' versie in de Pacific. Dus lekker raggen met de Gato en Balao etc....oftewel 'revenge voor Pearl'....

Jos

Hoi.

Is leuk spul maar mij te duur.

en

Er is wel een add-on voor Silent Hunter III

" Battle in the Mediterranean "

Ik zelf heb het nog niet aan de praat kunnen krijgen wordt aan gewerkt.

Nou hoor, Ik bedoelde natuurlijk ook Silent Hunter 4 met de fleetboten. SH 3 heb ik zelf ook en ja, ik heb uiteindelijk met het type XXI kunnen varen zonder de zaak te tillen maar met een behoorlijke frustatie want de hunters krijgen je net zo gemakkelijk te pakken (als je niet erg voorzichtig bent) als met het type VII of IX. Voordeel bij het type XXI is de snelheid en het arsenaal aan torpedo's, zeker die akoustische, (zalige dingen) zodat je eindelijk eens de jagers aan kunt pakken en er dan ook nog mee weg komt. Ik zit met de moeilijkheidsgraad op 60 % en tracht het bij de volgende carriere op te voeren naar 80%.
Maar volgens mij zitten er een paar vervelende storingen in het spel die met patches niet zijn weg te werken. (Vliegtuigen die tegen elkaar opbotsen, een duikdiepte voor het type XXI die niet verder gaat dan die van het type VII, vervelend accurate dieptebomaanvallen terwijl er niet met asdic wordt gewerkt, jagers die buiten gezichtveld opereren zonder radar en je toch in een woelige zee schijnen op te merken , lage unabhangige torpedos die toch van een doelwit afketsen zonder te ontploffen, enz, enz) Maakt het wel allemaal wat spannender maar is volgens mij niet realisties.
Ben dus benieuwd naar SH 4, wat ik zeker ga aanschaffen.

Groetjes,
U-Kater

hoi
is er geen topic te maken van de submarine spellen van hoe ze zijn, wat is er voor nodig, bevindingen van spelers.
ik zelf was bekent met aces of the deep onder Win 95 ,beregoed spel vond ik het maar het is nu niet meer te spelen met XP en ik ben het trouwens kwijt.

Ja daar zeg je wat, maar wie doet dat of gaat dat doen?. Moet wel een redelijk technisch onderlegd iemand zijn en je kunt de bevindingen tegenwoordig ook uit die glossy Games boekjes halen. Hooguit dat je je ervaringen die je zelf hebt met het spel op het forum kunt plaatsen en dan afwachten of anderen het ook zo ervaren hebben.

Groetjes,
U-Kater

Back