J
Jan Huys
Guest
Na enkele jaren ga ik toch weer mijn RC hobby oppakken. Het plan is om een Volvo F88 te maken op basis van een Tamiya chassis (Wedico is mij te duur). Een 4x2 of 6x2/4, afhankelijk van wat ik tweedehands kan kopen, mocht iemand nog een complete truck over hebben hoor ik het graag.
De cabine zal worden gemaakt uit Evergreen, dit gebruik ik ook zeer regelmatig voor het maken van verschillende trailers enz in schaal 1:50.
Ik weet dat dit een uitdaging zal zijn, maar het hoeft ook niet in 1 dag af te zijn.
Om een idee te krijgen wat het zal moeten worden zie foto's.
Een trailer komt eventueel later, mijn wens is om er een kraantrailer achter te maken, maar dat is gezien mijn gereedschap dat ik heb niet haalbaar, we zien wel.
De cabine zal worden gemaakt uit Evergreen, dit gebruik ik ook zeer regelmatig voor het maken van verschillende trailers enz in schaal 1:50.
Ik weet dat dit een uitdaging zal zijn, maar het hoeft ook niet in 1 dag af te zijn.
Om een idee te krijgen wat het zal moeten worden zie foto's.

Een trailer komt eventueel later, mijn wens is om er een kraantrailer achter te maken, maar dat is gezien mijn gereedschap dat ik heb niet haalbaar, we zien wel.