Volvo FH-12 6x4 project

• Topicstarter Topicstarter Kleiduifje
  • Startdatum Startdatum
K

Kleiduifje

Guest
Hallo allemaal, :)

Ik ben hier nieuw sinds vandaag. Ik lees vaak met bewondering over de mooie projecten van anderen, en vond het tijd worden anderen mijn project te laten zien. Ik ben al een aantal maanden bezig met het opnieuw opbouwen (verbouwen) van een volvo truck van tamiya. Dit word een 6x4 uitvoering met de geweldige MFU-unit die ook al in mn andere volvo truck zit. Ik ben er nog niet achter hoe ik foto's erbij moet zetten maar hoop dat vanavond nog uit te vinden. Zodat jullie een idee kunnen krijgen van mijn volvo projectje.

Gr danny

projectvolvo.jpg

Projectvolvo9.jpg

Volvoproject16.jpg

Volvoproject14.jpg

Hallo Mike,

ik heb t niet helemaal zelf gedaan hoor. heb hulp gehad. een intenet foto-album gemaakt foto's verkleint, en van daaruit in mn bericht geplaatst. maar als het makkelijker kan hoor ik het graag want dit is (mijn inziens) nogal omslachtig.

MvG danny

Upload een afbeelding/foto met behulp van ImageShack

hier onder dit witte tekst bald zijde
moet je op bladeren klikken en dan openen en dan op host it kliken

mvg mike

ik zou graag iets meer info hebben over dit project
zoals wat voor chassis heb je gebruikt om de cabine op te bouwen en hoe heb je het opgelost met die achter spatborden

Hallo,

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is de afstand tussen de achterkant van de cabine en het begin van de trailer straks veel te groot.
In ieder geval groter dan dat je in het echt zal tegen komen.
Ik denk dat het realistischer is om het chassis, en sideskirts, in te korten.
Zit wel wat werk in, maar het uiteindelijke resultaat mag er dan wel wezen denk ik.

Anton

hallo Danny, je vrachtwagen ziet er al prachtig uit
ben benieuwt naar het eind resultaat
ik zou er niet mee inzitten over de plaats tussen de cabine en de trailer je kan altijd je koppelschotel naar voor plaatsen of je kingpin verplaatsen
je shassis ziet er goed uit zo

Back