volvo fh 12 + tamiya koeltrailer

Discussie in 'Model truckers' gestart door roediekenders, 8 aug 2009.

  1. roediekenders

    roediekenders

    Lid geworden:
    7 aug 2009
    Berichten:
    5
    Hallo beste mensen. mijn eerste keer op een forum en heb al een paar avonden jullie verhalen gelezen. ik dacht nu eens proberen want ik heb ook een paar vragen.
    Ik heb nu een jaartje een volvo fh12 in de kast staan opgebouwd en alles (zie onderstaande link). Dit jaar heb ik een koeltrailer van tamiya gekocht. Goed werk KIng of the road.
    Ook ben ik nu bezig met de verlichting om alles uit te breiden.
    Ik wil ook van die verlichting aan de zijkant van de trailer en in de sideskirts van de volvo.
    Ik heb ook een MFU in de vrachtauto zitten. Weet iemand hoeveel milliampere de uitgangen daarvan zijn? Bijvoorbeeld de aux uitgangen. Of voor het achteruit rijlicht wil ik twee ledjes op 1 uitgang zetten kan dit? of hoeveel ledjes kan ik daar op zetten. Bij de MFU set kan ik daar niets over vinden hoe of wat.
    Ook wil ik zwaailichten op de volvo maken. Iemand heeft voor mij daar zelf een printplaat voor gemaakt. Heeft misschien iemand een filmpje van zwaailichten hoe dat er straks uit gaat zien?
    King of the road hoe heb jij dat gedaan. Is dat een set die je in de winkel koopt of heb je die zelf gemaakt.

    Hier de link naar mij vrachauto:
    [URL="YouTube - volvo fh 12 filmpje. Vrachtauto zelf gemaakt.[/URL]

    Groeten Ruudje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina