volvo fh cabine

hallo allemaal
ik heb een vraag waarschijnlijk is deze al vaker gesteld
maar kan er even nix over vinden
maar misschien weten jullie dat ben namelijk op zoek naar een cabine van een volvo fh3
kunnen jullie mij helpen mag ook iets van bruder of iets in die trend zijn
mvg gertjan

Hallo Bertus,

De Volvo FH 3 kit is niet meer leverbaar !!! (al 2 jaar niet meer, staat nog wel steeds op de site, SLORDIG !!!)

Groetjes Piet

sorry piet niet naar gekeken.

dit is wat je bedoelde gertjan ? messchien nog via mp of ebay . en anders de oude tamiya volvo of nieuwe verkerk volvo fh

Hallo Bertus,

De Volvo FH 3 kit is niet meer leverbaar !!! (al 2 jaar niet meer, staat nog wel steeds op de site, SLORDIG !!!)

Groetjes Piet

sorry piet niet naar gekeken.

dit is wat je bedoelde gertjan ? messchien nog via mp of ebay . en anders de oude tamiya volvo of nieuwe verkerk volvo fh

Hallo Bertus,

Geen kritiek op jou hoor ! :friends:
Zeker niet slordig van jou. :):)
Maar van rigdrc.com. :hammer::frustie::stout:

Die hadden deze Volvo FH kit al lang moeten verwijderen, dit is heel verwarrend !!
Er staan nog heel veel producten/artikelen op de website, die al heel lang niet meer leverbaar zijn ! :( :(

Klopt ja die had ik ook gevonden in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden gaat de zoektocht voortzetten rijd zelf fh3 die wil ik graag namak en bedankt

Bericht van het forumbeheer :
Waarschuwing !
upload_2018-5-23_19-36-54.png

Piet dat komt doordat er geen https gebruikt wordt sommige browsers en virus scanners zijn daar compleet allergisch voor geworden. Aanzich hebben ze een punt maar ze overdrijven ook wel een beetje

Back