Hallo allemaal,
Bij deze stel ik jullie mijn truck voor.
De truck is compleet uitgebouwd, met al het extra's uit het tamiya-assortiment.
Enkele foto's van mijn truck en Trailer:

Met deze combinatie wilde ze een reclame spotje voor de Telefoongids maken maar dat ging niet door.
Ik heb hem toen gekocht voor €550,- compleet met accu's, ladder en 4kanaals-zender.
Even wat over de combinatie.
De truck heeft enkele beschadigingen in de lak.
Maar mijn plan is om hem opnieuw in de lak te zetten.
Kijk ook maar eens naar het kleurverschil tussen de cabine en de onderste rand (zijkant truck).
Ook hebben ze geprobeerd de zonnekap erop te lijmen met een lijm die het kunststof aantast.
Het laatste wat niet helemaal lekker loopt (eigelijk rijdt) zijn de wielen zowel van de truck als de trialer.
De wielen lopen tegen zijn ophanging aan als er gewicht op komt.
Dit heb ik bij de truck inmiddels kunnen verhelpen. De trailer moet nog even wachten tot mijn kerstvakantie.
groeten,
Gerard
Bij deze stel ik jullie mijn truck voor.
De truck is compleet uitgebouwd, met al het extra's uit het tamiya-assortiment.
Enkele foto's van mijn truck en Trailer:

Met deze combinatie wilde ze een reclame spotje voor de Telefoongids maken maar dat ging niet door.
Ik heb hem toen gekocht voor €550,- compleet met accu's, ladder en 4kanaals-zender.
Even wat over de combinatie.
De truck heeft enkele beschadigingen in de lak.
Maar mijn plan is om hem opnieuw in de lak te zetten.
Kijk ook maar eens naar het kleurverschil tussen de cabine en de onderste rand (zijkant truck).
Ook hebben ze geprobeerd de zonnekap erop te lijmen met een lijm die het kunststof aantast.

Het laatste wat niet helemaal lekker loopt (eigelijk rijdt) zijn de wielen zowel van de truck als de trialer.
De wielen lopen tegen zijn ophanging aan als er gewicht op komt.
Dit heb ik bij de truck inmiddels kunnen verhelpen. De trailer moet nog even wachten tot mijn kerstvakantie.
- Enkele vragen:
1. Volgens de handleiding moeten de wielkasten van de volvo-truck verwijderd worden als er gebruik wordt gemaakt van automatische intrekbare trailerpoten.
Dit is bij mijn ook gedeeltelijk gedaan maar is er ook een mooiere truc om dit te omzeilen?
handleiding pagina 27
ik heb al een tip om de koppel schotel met een paar mm's te verhogen maar andere tips zijn ook welkom.
2. Welke lijm gebruiken jullie voor het verlijmen van tamiya-truckonderdelen?
3. De speaker zit nu op de officeële manier ingebouwd en neemt veel ruimte in.
Kan ik deze ook worden omdraaid zodat de cabine weer kan worden inricht?
groeten,
Gerard