voor al diegenen met tbe op hun mcx2 :)

Een nieuwe goed-werkende manier om je mcx, of eigenlijk elke coaxiaal, te ontdoen van tbe ;)

2 stappen..

1: volledig demonteren
2: volledig hermonteren

KLAAR :d

en daarmee heb je ook nog eens elk onderdeeltje van je heli gezien, lekker leerrijk^^

Kheb zopas deze "methode" toegepast op mijn mcx 2 en het tbe is eruit :)
"wat je zelf doet doe je beter"

mvg
Robby

Geef er dan ook de reden bij waarom dit zou helpen.... kan best dus gewoon een lossig schroefje in het kopje geweest zijn..

neem me asjeblieft niet zo serieus ^^ de ironie druipt er af op mijn eerste post..

Is gewoon helemaal toevallig gegaan, wou gewoon, mijn helietje eens demonteren en hermonteren, gewoon om alle onderdelen eens naderbij te bekijken. En uiteindelijk is het tbe er ook mee uitgegaan :)

Soms helpt dit, maar sommigen hebben ook wel eens bericht dat na een flinke crash hun TBE over was. Met andere woorden, wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken. En er zijn ook een paar dingen die je eenvoudig kan nalopen zonder alles uit elkaar te trekken, zoals kijken of de flybar werkelijk vrij kan bewegen, etc. Misschien als laatste redmiddel, maar anders zou ik toch eerst meer gericht zoeken naar de oorzaak.

TBE, soms niet, dan weer wel, dan weer in mindere mate.
Heel wisselvallend
Buiten bij stil weer niets aan het handje.
Dus zal het wel komen van het meubilair e.d.
Scheelt ook als de deuren dicht blijven........

Laatst bewerkt door een moderator:
Back