Voor de kenners...

• Topicstarter Topicstarter Mondiaan
  • Startdatum Startdatum
Zonder het filmpje gekeken te hebben, gok ik dat dat het magneetje is van de veiligheidsschakelaar voor de aandrijving.

http://shop.rc-electronic.com/downloads/pdf/produktbeschreibungen/SPS_Faltblatt_DE.pdf

//edit
na het filmpje gekeken te hebben, weet ik het wel zeker.

De Emcotec SPS verbreekt de verbinding tussen aandrijflipo en regelaar. Je motor is dan dus echt 'uit'. Daarna zie je 'm de ontvangerelectronica uitschakelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool! Eigenlijk nog nooit van gehoord of gezien... weer wat geleerd :mrgreen:
Ziet er ook wel "professioneel" uit moet ik zeggen, thanks voor de uitleg hezik!

Ik heb 'm gevonden... Misschien dat ik hem wel op mijn nieuwe Calmato ga zetten.

<O:p</O:p

@ hezik: Deze Calmato heb ik overigens vandaag, 5 januari "officieel" voor mijn verjaardag gekregen... mijn eerste echte vliegende plank dat ik bij jouw (of liever gezegd op onze) club ga vliegen :-)

<O:p</O:pPrettig kennis met je te maken, binnenkort maar eens afspreken met de veldcoördinator om het toestel te laten nakijken en invliegen. Ik vlieg mijn heli's overigens bij een andere club, maar wil het vliegen met vliegtuigen wat dichter bij huis kunnen doen. Ik ben al even lid, maar had nog geen vliegtuig om het vliegen (naast simmen) te kunnen beoefenen.
<O:p</O:p
Foto-UYOMEX4J.jpg

Foto-7K7CV8DG.jpg

Foto-4KZMRPYA.jpg

Groet,
Earl

Back