Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even een vraagje tussendoor... ik zag een filmpje van een 88" versie van een mooie Yak, wat stopt de beste man nou na de landing in de zijkant van het toestel???
//edit
na het filmpje gekeken te hebben, weet ik het wel zeker.
De Emcotec SPS verbreekt de verbinding tussen aandrijflipo en regelaar. Je motor is dan dus echt 'uit'. Daarna zie je 'm de ontvangerelectronica uitschakelen.
Ik heb 'm gevonden... Misschien dat ik hem wel op mijn nieuwe Calmato ga zetten.
<O</O
@ hezik: Deze Calmato heb ik overigens vandaag, 5 januari "officieel" voor mijn verjaardag gekregen... mijn eerste echte vliegende plank dat ik bij jouw (of liever gezegd op onze) club ga vliegen
<O</OPrettig kennis met je te maken, binnenkort maar eens afspreken met de veldcoördinator om het toestel te laten nakijken en invliegen. Ik vlieg mijn heli's overigens bij een andere club, maar wil het vliegen met vliegtuigen wat dichter bij huis kunnen doen. Ik ben al even lid, maar had nog geen vliegtuig om het vliegen (naast simmen) te kunnen beoefenen. <O</O