Voor de modelbouwer met net dat extra beetje geld....

Ik vond deze site met een erg leuk model van een Spit.. er staat ook een link op voor een model van een F4u Corsair..

houtbouw... vliegend...

1:1

Spitfire Aircraft Company, Ltd.

Ik zou zeggen ........ DOEN!

Overigens zijn met mijn eigen budget alleen de bouwplannen voordelig...

ASH

Ja ik was op het net wat aan t rondneuzen voor 1:1 static replica's voor re-enactment, bijv met motor zodat je alleen kan taxiën, en dat t nog enigzins te vervoeren is en toen kwam ik dit tegen.... maar ja.... Duur..... alleen wat mij opviel in de vido over het ding (tergend langzaam en saai) was dat die man de vleugelliggerbalken met zelfgelaste bouten aan elkaar zet, en als de stressfactor van de wings 10 G is zoals hij beweert lijkt t me dat dat weleens mis zou kunnen gaan, of ie nou een aircraft technician is of niet......

maar ja de maiden moet nog steeds gedaan worden ..... ben benieuwd..

ASH

Ik snap zowiezo niet dat het zo lang duurt.. Lijkt mij dat als je full-time met ervaren mensen eraan werkt dat ie in een paar maanden vliegend is..? Had toen op Discovery gezien van die man die een home-build heli en vliegtuig maakte, zij werkten met een paar ervaren mensen eraan en dat was heel snel gepiept.. Maja geduld is een schone zaak. Het is zowiezo maar de vraag wat er van hun specificaties klopt, het lijkt mij dat je pas na uitvoerig testen eea weet. Vraag me af wie het voor ze gaat testen.

Back