voor- en/of nadelen

heey,

ik weet nog niet precies wat ik wil doen met mijn aileron aansturing. ik heb twee opties: in de vleugel inbouwen of in de romp inbouwen. zou iemand mij kunnen vertellen of het nog voordelen heeft om mijn servo's in de vleugel in te bouwen?(kortere stuurstangen,minder speling?) of dat ik de servo's ook gewoon in de romp kan laten.

alvast bedankt :)

gr niels
 
hoi

ik heb bij de blaster de servo,s van de rol in de vleugel zitten (theo heeft ze er voor mij uit gesneden leek mij een heel riskant werkje ) :P
en het voordeel vind ik dat je hierdoor heel veel ruimte houd in de romp, voor de ontvanger en accu
verder vliegt hij prima zonder extra lood toe te voegen

groeten arnold (maar verdere voordelen of nadelen zou ik niet weten )
 
als je de 2 servos voor vleugel in de romp plaatst bespaar je wat gewicht in de neus
heb onlangs op beurs de blaster 2 gekocht weet ook nog niet of ik de 4 servos in romp plaats
 
@ arnold2:
hmm ok, ik zal zondag wel even kijken hoe jij de servo's in de vleugel
hebt zitten.

edit: ben benieuwd hoeveel de blaster2 van de blaster verschilt peter!
 
Back
Top