Voor-nadelen 2WD tov 4WD

setje gemodificeerde jumbo kongs eronder en je hebt genoeg speling en lucht in de banden om ook over water te rijden :P

Ik heb ze eens opgezocht. Lijkt me een beetje overkill als je het mij vraagt.

Nee, maar iets grotere wielen vind ik best gaaf uitzien op een buggy. Hij lijkt dan weer wat meer op een truck, en die vind ik toch wel mooier.

Groeten,
Mischa

dan zou ik toch voor niet een buggy gaan maar voor een truck
neem dan een leuke T4
voor de voorgangers waren vroeger conversie kits te krijgen dat je een een monstertruck van maakte

Klopt, ben ik met je eens. Ik heb er ook een zien staan, maar ik moet (wil) eerst mijn nitro kwijt zijn voordat ik wat anders koop. Niet voor het geld, maar anders heb ik 3 van die dingen staan :( . Mijn vrouw schiet me af 8O . RC is niet mijn enige hobby, er vloeit ook een hele hoop cash in mijn 1:1 model.

Groeten,
Mischa

Leuk he
vrouwen ;)
ik ken het.... ik mag ook pas wat kopen als ik weer wat verkocht heb
al word dat nu moeilijk nu ik net weer een trf501 heb, en misschien er ook nog een losi xx4WE erbij wil

douwe zei:
Leuk he
vrouwen ;)
ik ken het.... ik mag ook pas wat kopen als ik weer wat verkocht heb
al word dat nu moeilijk nu ik net weer een trf501 heb, en misschien er ook nog een losi xx4WE erbij wil

Ja vrouwen, maar we moeten er wel allemaal een hebben. :wink:

kris

Het probleem is opgelost.

Het wordt deze (foto is een beetje onscherp omdat ie illegaal van Marktplaats getrokken is):

fotot4advwn6.jpg

De auto heeft nog niet veel gelopen, alleen on-road, en is niet beschadigd.

Met een 14x3 motor (Orion Orbit en nog wat), extra setje banden, schokbrekers, zender, ontvanger

Wat ik dus nog zoek: ontvanger (deze bij de set gaat in mijn Nitro), servo en regelaar.

In elk geval bedankt voor jullie hulp. Ik heb er echt wel wat aan gehad.

Groeten,
Mischa

T4 :P

Netjes he?

Heb jij niks meer liggen waar je mij gelukkig mee kan maken? Misschien goeie ervaringen met servo's, ontvangers, regelaars en dergelijke die niet meteen de hoofdprijs kosten?

Groeten,
Mischa

mischa72 zei:
T4 :P

Netjes he?

Heb jij niks meer liggen waar je mij gelukkig mee kan maken? Misschien goeie ervaringen met servo's, ontvangers, regelaars en dergelijke die niet meteen de hoofdprijs kosten?

Groeten,
Mischa

Ik heb misschien nog wel een servo voor u. wekl geen nieuwe meer maar als je de verzendkosten betaald kan ik hem wel opsturen.

kris

ps; veel fun met je truk.

kriske asso zei:
Ik heb misschien nog wel een servo voor u. wekl geen nieuwe meer maar als je de verzendkosten betaald kan ik hem wel opsturen.

kris

ps; veel fun met je truk.

Enig idee wat de verzendkosten bedragen van België naar Nederland?

nee eigenlijk niet, het is volgens het gewicht anders zal ik wel eens naar de post gaan en dan laat ik het wel weten.

Ja, dat klopt, maar naar het buitenland is normaal gesproken een STUK duurder. Ik zal nog eens even rondkijken wat ik nog allemaal van servo's tegenkom.

Heb jij misschien nog een tip voor een digitale servo? Ik heb geen idee welke ik nemen moet, ook niet hoeveel kracht hij moet hebben.

Groeten,
Mischa

een vraagje voor de mensen die erop willen antwoorden, als je een monstertruck met 2 motoren hebt rijdt die dan veel sneller dan een 1 motorige uitvoering ? En wat met de batterij , je zal toch een dubbele rijtijd hebben met een 1 motorige wagen ?

dank bij voorbaat vvor de persoon die daarop wil antwoorden

Huh? Offtopic!

Als je met 2 motoren rijd zal de top íets hoger liggen en hij trekt meer. Sommigge modellen gebruiken 2 stickpacks en is de rijtijd gewoon normaal. ( 12 cellen )

Ruskenhunter zei:
Huh? Offtopic!

De topicstarter heeft daar geen problemen mee. Die heeft zijn keuze reeds gemaakt en is blij dat zoveel mensen hem daarbij gesteund hebben. Dat de "overtreder" net zoveel hulp mag krijgen als ik. :wink:

Mischa

Back