Vooraankondiging Review LHM Corona 120 brushless

Tadango

Forum veteraan
Mijn vriendin wil gaan heli vliegen. Dus een micro zou je zeggen... maar dat is toch niet. Ze is jarig dus wat doe je dan, je bent eens aardig :) Er is dus net een LHM corona 120 besteld van heli hobby. Het complete brushless pakket waarin zit:

Corona met alu frame
Mega 16/15/3
CC45 regelaar
HS 81 servo's
GWS PG-03 gyro
7 cellen CP2600
4 kanaals ontvangertje

Ik heb zelf nog een stapel Sanyo 2400 cellen liggen dus daarmee maak ik nog een paar paketten.

Wie heeft er tips waarmee rekening moet worden gehouden?

Tadango zei:
Mijn vriendin wil gaan heli vliegen. Dus een micro zou je zeggen... maar dat is toch niet. Ze is jarig dus wat doe je dan, je bent eens aardig :) Er is dus net een LHM corona 120 besteld van heli hobby. Het complete brushless pakket waarin zit:

Corona met alu frame
Mega 16/15/3
CC45 regelaar
HS 81 servo's
GWS PG-03 gyro
7 cellen CP2600
4 kanaals ontvangertje

Ik heb zelf nog een stapel Sanyo 2400 cellen liggen dus daarmee maak ik nog een paar paketten.

Wie heeft er tips waarmee rekening moet worden gehouden?
:D :D dat ze het niet al te leuk moet gaan vinden ,1 die aan modelbouw doet is al duur genoeg!!! :D
groeten wiebe.
gefeliciteerd alvast

Hoi, ik had een hele goeie tip gehad, niet bestellen bij HH. Maar goed, als
ze geen pakfouten maken dan heb je geen probleem. Mocht er iets misgaan neem dan altijd telefonisch contact met ze op (e-mailen heeft geen zin) en vraag naar Nikki, laat merken dat er niet met jou te sollen valt. Goed, genoeg over HH terug naar de corona:

1.Draai de lagerblokken niet te strak aan dit kan vibraties veroorzaken;
2.Zorg dat je de 'bushings' in de staartbuis conform tekening plaatst;
3.Draai de 'gearbox' op de staartbuis niet te strak aan, met een beetje pech is ie de volgende dag geknapt. Beter is de upgrade bij ''choppahedz''
(of zoiets)

Verder is het een fijne heli de corona. Bouw zeer precies, hij heeft nogal last van vibraties. Verder kun je een schat aan informatie vinden op rcgroups.com, maar dat wist je waarschijnlijk al.................

Succes, ik kijk uit naar een eventueel verslag

Gr. Mario

Ik heb er even mee gevlogen om te kijken of alles werkt. Dat ging best aardig :) De simpele gyro icm trage staart vloog alleen niet super ;)

Ze heeft even zelf gevlogen maar dat ging snel mis. Alleen de verticale fin gebroken.

Ik heb nu eindelijk mijn FF9 dus kan ze aan de kabel. Nu doet die zender weer moeilijk dus misschien duurt het nog even :(

Back