voorbeeldje ooh aah usa marketing

De heckservo wordt aangestuurd door de gyro, dat heeft dus niets met 2,4 ghz te maken. Met een 3001 servo heb je ook een strakke staart i.c.m een 401.

Maar DAT is het hem nou juist! Zonder appels met peren te vergelijken, als je een kit in dezelfde prijsklasse met een andere vergelijk zul je merken dat de verschillen minimaal zijn. Pas als een Rex 600n EVEN STRAK vliegt als een Henseleit is het wereldschokkend! Dat hij 'best strak' vliegt, is weer de interpretatie van de vlieger (Ferro) in deze... Kan zijn dat Lau of Rene of ik hem bout vinden vliegen... Hypen is dat stukkie waarbij een fabrikant de topvliegers wegk(oo/aa)pt bij de conculega's en ze daarna de nieuwe modellen laat invliegen, het geheel filmend voor op Youtube. Wat wel weer grappig is dat Alan S tijdens een funfly de Rex600 na de verplichte figuurtjes op de Align tafel plantte, en daarna ff lekker de Rap 90 ging staan afbeulen voor de ontspanning ;)

Afijn, zoals een Amerikaanse vlieger al eens in zijn post schreef: "Eat shit! Millions of flies can't be wrong!"

En de discussie wordt alsmaar interessanter... :-)

Dit is allemaal redelijk subjectief te noemen allemaal.
Ik heb zelf de T12FG met een Spektrum 2.4GHz module. Met mijn Logo zie ik het verschil tussen de 2.4 en de 35MHz. Servos op cyclic zijn supersnelle KOPropos 2123 0.06sec/60 graden. Op PCM 1024 (Ik heb geen G3 ontvanger) reageerd dat gewoon anders dan op Spektrum. Ik zie het verschil als ik bijvoorbeeld mijn stick laat trillen, Spektrum blijft langer doortrillen dan PCM.

En wat de Raven hype betreft, nogmaals, laat maar komen, competitie zat.

En dan afsluitend wat Align betreft:
De kits zijn sterk verbeterd, ben het niet met Richard eens dat het zo'n beetje 100% is, maar het gaat zeker de goede kant op.
Wat mij stoort bij Align is dat de consument teveel als test varken gebruikt wordt.
Kleine kwaliteits problemen met grote gevolgen, zeker voor de "early adopters". Neem de blade grips van de eerste serie 600e's. Of de eerste 600L motor om maar enkele voorbeelden te noemen.
De canopy van de T500 die in veel gevallen aanloopt. Dat soort dingen stoort me.

Maar goed, ik ben ook een early adopter en heb een T500 waar ik heel blij mee ben.

Ron

skids; helemaal mee eens.
maarr , ik vergeleek niet de trex met mn henseleit , maar met mn eigen trex 600 electro en tot-voor-kort-hebbende r50 beiden voorzien van wat duurdere componenten.
mvg ferry

Ey Ferro, no prob, zoveel mensen zoveel meningen niet dan? Je gaf in je post alleen wel die indruk aan, vandaar...

[on topic]Valt me overigens wel op dat het oeh aah gehalte nadrukkelijker aanwezig is hier dan ik dacht, er zijn in de laatste 4 jaar flink wat fanboys bijgekomen, of ze komen er nu rond voor uit... In mijn opinie is hypen een product nog voor je het in je handen hebt gehad of het objectief kan beoordelen uitroepen tot het product van het jaar. En dat op basis van een paar filmpjes... Die gasten zijn niet bezig met de beste en goedkoopste heli te maken, die proberen net als jij en ik (En de rest, later ;)) een paar knaken te verdienen voor een dikkere plak spek op de boterham! Het bewust uitlekken van filmpjes door top piloten is dan ook in mijn optiek een bewuste marketingstrategie, en die werkt nog ook...

Back