voordelen.

• Topicstarter Topicstarter d0nny41
  • Startdatum Startdatum
D

d0nny41

Guest
Hi,

Ik heb nu een auto op brandstof, maar electric lijkt me ook wel leuk.
Daarom is m'n vraag, wat zijn de voordelen en nadelen van een electrische auto tenopzichte van een rc auto.

Alvast bedankt

Is dit een grap?

brandstof-elektrisch

En nog vele andere topics...
Sowieso zal je je vraag duidelijker moeten stellen in de titel (en in het topic, zie ik nu), als je wil dat mensen het lezen en je serieus antwoorden.

Trouwens; het antwoord op jouw vraag: in een elektrische auto kan je zelf zitten en ergens heen rijden, met een RC auto kan dat niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn genoeg situaties dat er overeenkomsten zijn.

- Ze kunnen alle 2 roken, bij de ene hoort het, bij de ander niet.....
- je moet bij alle 2 bijtanken, bij de ene is het in 5 tellen bij de ander duurt het een uur
- ze kunnen alle 2 herrie maken, bij de ene hoort het, bij de ander zullen er wat tandwieltjes aan gort liggen.
- ze kunnen alle 2 heel hard...... tegen een boom aanknallen

Er zijn genoeg situaties dat er overeenkomsten zijn.

- je moet bij alle 2 bijtanken, bij de ene is het in 5 tellen bij de ander duurt het een uur

Hoeft geen uur te duren hoor. Een paar jaar terug heb ik voor een 1000 ronden race al een snelwisselsysteem gemaakt waarbij de akku in 3 seconden gewisseld kon worden (en ik was de enige niet). Enige problemen zijn dan nog dat je voor een race van een uur ±9-12 volle akku's (modified) of ±6-8 volle akku's (stock) nodig hebt en je twee man in de pits moet hebben voor de akku wissel. ;-)

Back