Hallo Piet,
Ik hoop inderdaad dat jij dit onder de duim kan houden.
Ik ben zelf nog nooit op het forum beledigd of dergelijke maar heb te vaak gezien dat mensen hun trots gewoon volledig afgekraakt werd.
Een vriend van mij was ook hierop het forum maar is dyslectisch en wat ik daar zag gebeuren schrok ik van.
In plaats van een antwoord op zijn gevraagde advies te krijgen werd die aangevallen op zijn schrijfwijze.
Mensen houd het op modelbouw en luisteren naar de verhalen van de gevorderde en geniet van de hobby.
Piet succes met je nieuwe job.
Hoi speedierc,
het topic dat jij aan haalt heb ik toen der tijd ook meegelezen.
Ben inderdaad met je eens dat dat niet moest kunnen en gezien de achtergrond van de bouwer veel te ver ging.
Heb me er toen ook vreselijk aan de reactie gever zitten ergeren.
Wel ben ik er nu van overtuigt dat Piet, met onzer aller hulp, in staat is om ons truck-bouwers forum in de hand te houden en in goede banen te lijden.
Wil hiermee echter niet zeggen dat de vorige moderator zijn werk niet goed heeft gedaan hoor. In tegendeels zelf.
Mede door zijn werk zijn we al weer een heeeeeeel eind op de goede weg.
Wat dat betreft heb ik niets dan respect voor deze mensen die een hoop van hun vrijtijd in de forums steken voor het plezier van de overige gebruikers.
Een feit is alleen dat ze niet alles voor kunnen blijven en onzer aller hulp bij het vaststellen van misstanden zeker kunnen gebruiken.
Een PBtje van ons aan de moderator is op zo'n moment dan ook denk ik een kleine moeite.
Ik zal er zelf niet voor terug deinzen Piet een seintje te geven als ik iets lees, of zie ontstaan, waarvan ik denk dat het niet kan of verkeerd uit zal gaat pakken.
Denk dat nu het spreekwoord: "vele handen maken licht werk",
"vele ogen maken licht werk" moet zijn.
Op die wijze zullen denk ik Marcel, Peter, jij en alle andere truckers weer met plezier hun bouwkunsten in dit forum gedeelte kwijt kunnen.
En anders....., heb ik altijd Snowie nog achter de hand. Die dolle ijsbeer kan de hele wereld aan.

Grapje, moest er even uit na al deze zware maar zeker serieuze woorden.