J
javan
Guest
Heb net even gezien op een bekende nederlandse site wat het kost om te leren elektro-vliegen,
1 vb:3 dagen voor beginners= een kleine 400€.
was er van verschoten aangezien het hier om een hobby gaat,en je gerust in een vliegclub de raad kan krijgen van gevorderde co-piloten...
Heb me ook ooit eens laten verleiden tot lessen,vond het weggesmeten geld..
Een kruisje onder de micro heli lost ook al veel schade op en als je brokken maakt kosten deze meestal niet zoveel..
Ik heb het allemaal zelf geleerd en ik kom niet aan meer dan 200€ brokken ..de zwaarste kosten waren pallen..
Begin meer en meer voorstander te zijn om het zelf te leren ,zeg wel :!: met een goed afgestelde heli..en kruisje..
:?
Het geld dat je aan prive lessen hangt spendeer je beter aan een goede flight-sim.
1 vb:3 dagen voor beginners= een kleine 400€.

Heb me ook ooit eens laten verleiden tot lessen,vond het weggesmeten geld..
Een kruisje onder de micro heli lost ook al veel schade op en als je brokken maakt kosten deze meestal niet zoveel..
Ik heb het allemaal zelf geleerd en ik kom niet aan meer dan 200€ brokken ..de zwaarste kosten waren pallen..
Begin meer en meer voorstander te zijn om het zelf te leren ,zeg wel :!: met een goed afgestelde heli..en kruisje..
:?
Het geld dat je aan prive lessen hangt spendeer je beter aan een goede flight-sim.