E
Edam-owner
Guest
Een goede dag mede mensen.
Ik ben ferdinand 26 afkomstig uit putten.En trotse vader van een zoon.
Ik ben al een tijdje bezig 2/3 jaar met radiografisch niro motoren
Ben begonnen met een offroad auto die me niet beviel, Elke keer wel wat....
toen heb ik een nitro vlieg tuig genomen. Omdat die toevallig voorbij kwam. een heel oud model die ik kaal trek en totaal weer nieuw opbouw.
Maar toch bleef me intresse naar nitro 1:8.. lang lopen kijken. wat ik precies wou. totdat ik een Edam - Razor tegen kwam rechtstreek van het circuit altijd wedstrijden gereden. De vorige eigenaar is gesponsord geweest van Edam zelf dus heeeeeeeel veeel nieuwe onderdelen er bij en bijna een tweede auto. Al half opgebouwt.
mijn doel is het RC race een beetje op te gaan pakken en flink te gaan oeffenen / trainen om wedstrijden te gaan rijden..
Hoop de ervaringen te kunnen delen en veeel van elkaar te kunnen leren
en tips weetjes zijn altijd welkom!!
Verder info over de edam-razor
ken ik vertellen alles wat overtollig was is verwijderd ivm het gewicht verder zijn veeeeel tot alles van lichtgewicht.
Mvg Ferdinand
Ik ben ferdinand 26 afkomstig uit putten.En trotse vader van een zoon.
Ik ben al een tijdje bezig 2/3 jaar met radiografisch niro motoren
Ben begonnen met een offroad auto die me niet beviel, Elke keer wel wat....
toen heb ik een nitro vlieg tuig genomen. Omdat die toevallig voorbij kwam. een heel oud model die ik kaal trek en totaal weer nieuw opbouw.
Maar toch bleef me intresse naar nitro 1:8.. lang lopen kijken. wat ik precies wou. totdat ik een Edam - Razor tegen kwam rechtstreek van het circuit altijd wedstrijden gereden. De vorige eigenaar is gesponsord geweest van Edam zelf dus heeeeeeeel veeel nieuwe onderdelen er bij en bijna een tweede auto. Al half opgebouwt.
mijn doel is het RC race een beetje op te gaan pakken en flink te gaan oeffenen / trainen om wedstrijden te gaan rijden..
Hoop de ervaringen te kunnen delen en veeel van elkaar te kunnen leren
en tips weetjes zijn altijd welkom!!

Verder info over de edam-razor
ken ik vertellen alles wat overtollig was is verwijderd ivm het gewicht verder zijn veeeeel tot alles van lichtgewicht.
Mvg Ferdinand
Laatst bewerkt door een moderator: