Goeden avond,
Ik stel mij hierbij voor.Ik ben Elvira, 51 lentes, woon in Rotterdam en heb totaal geen verstand van schepen
Prachtig vind ik het wel. en ik heb erg veel waardering voor de schitterende bouwwerken.
Mijn man bouwt ook maar dan varende modellen.
Afgelopen Oktober is een (voor mij bijna onbekende) oom overleden.
Omdat ik zijn enige familielid was viel mij de eer om zijn nalatenschap te verzorgen. ( in Nederland welliswaar, mijn 2 broers wonen in USA en Brasilia)
Er zijn een aantal prachtige historische schepen en mijn oom heeft er eigenlijk niet veel meer over kunnen vertellen. Alleen over de Wappen von Hamburg.
Nu staan de schepen bij mij thuis en de (negatieve) nalatenschap laat mij helaas geen andere keuze dan de schepen verkopen.
Ik dacht ik zet alvast eens wat op marktplaats.. en kijk wat er voor reacties komen.
Dat zijn er heel wat per email.
Maar omdat het mijn oom's passie was wil ik ze proberen naar waarde te verkopen.
Nu is mijn vraag.. zijn er mensen die mij kunnen helpen met een schatting van de vraagprijzen.
Hieronder een link naar een dropboxmap met foto's.
https://www.dropbox.com/sh/d266yx2p1r2d2ur/AAAQonuuAtjBjBtWDpdBYiJRa?dl=0
Het gaat om de volgende schepen:
Wappen von Hamburg (in vitrinekast)
Bounty (open en enorm gedetailleerd)
HMS Victory ( de kanonnen en de luikjes heb ik die moeten er nog ingezet worden)
Dwarsdoorsnede van de HMS Victory
de Fly
en een schip waarvan ik de naam niet weet.
alvast hartelijk dank.
Ik stel mij hierbij voor.Ik ben Elvira, 51 lentes, woon in Rotterdam en heb totaal geen verstand van schepen

Prachtig vind ik het wel. en ik heb erg veel waardering voor de schitterende bouwwerken.
Mijn man bouwt ook maar dan varende modellen.
Afgelopen Oktober is een (voor mij bijna onbekende) oom overleden.
Omdat ik zijn enige familielid was viel mij de eer om zijn nalatenschap te verzorgen. ( in Nederland welliswaar, mijn 2 broers wonen in USA en Brasilia)
Er zijn een aantal prachtige historische schepen en mijn oom heeft er eigenlijk niet veel meer over kunnen vertellen. Alleen over de Wappen von Hamburg.
Nu staan de schepen bij mij thuis en de (negatieve) nalatenschap laat mij helaas geen andere keuze dan de schepen verkopen.
Ik dacht ik zet alvast eens wat op marktplaats.. en kijk wat er voor reacties komen.
Dat zijn er heel wat per email.
Maar omdat het mijn oom's passie was wil ik ze proberen naar waarde te verkopen.
Nu is mijn vraag.. zijn er mensen die mij kunnen helpen met een schatting van de vraagprijzen.
Hieronder een link naar een dropboxmap met foto's.
https://www.dropbox.com/sh/d266yx2p1r2d2ur/AAAQonuuAtjBjBtWDpdBYiJRa?dl=0
Het gaat om de volgende schepen:
Wappen von Hamburg (in vitrinekast)
Bounty (open en enorm gedetailleerd)
HMS Victory ( de kanonnen en de luikjes heb ik die moeten er nog ingezet worden)
Dwarsdoorsnede van de HMS Victory
de Fly
en een schip waarvan ik de naam niet weet.
alvast hartelijk dank.