Voorstellen Sebastiaan

• Topicstarter Topicstarter SDN
  • Startdatum Startdatum
S

SDN

Guest
Hallo forumleden,

Na een tijdje hier te hebben rondgehangen voor informatie heb ik mij geregistreerd om mij voor te stellen.

Ik ben dus Sebastiaan en kom uit Hoogeveen. Sinds klein af aan ben ik geïnteresseerd in alles wat met modelbouw te maken heeft. Nooit echt heel serieus met de hobby bezig geweest, meestal gewoon voor de fun.

Sinds een jaar ben ik bezig met de bouw van een Robbe Charter en heb ik een Tamiya TT-01 en FF-01 aangeschaft om mij wat meer te storten op het radiografische.

De grootste reden van het registreren is om meer info te verkrijgen over clubs in de buurt van Hoogeveen die wat doen met RC elektro auto's. Alleen op parkeerplekken rondrijden wordt toch saai op een gegeven moment! ;)

Hopelijk is dit de juiste plek om je voor te stellen, aangezien er niet echt een voorstel gedeelte is.

Groet,

Sebastiaan

... Sinds een jaar ben ik bezig met de bouw van een Robbe Charter ...
Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B

Video:
Leren vliegen met een kant en klaar goed gebouwd bovendekker-stabiel-recht-toe-recht-aan-niet-cool-niet-flitsendsnel toestel, zonder ervaren hulp, als je de motor aan de praat krijgt. Met Roel is het uiteindelijk toch goed gekomen, m.b.v. de vliegclub
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de links! Zelf leren vliegen ga ik absoluut niet doen, ik ga dan ook gewoon lessen onder begeleiding van de lokale vliegclub. Heb al genoeg van die filmpjes gezien waarbij het niet goed gaat!

... clubs in de buurt van Hoogeveen die wat doen met RC elektro auto's ...
Aha, juist je expliciete club-vraag heb ik over het hoofd gezien. Kijk eens op de site van de Nederlandse Organisatie Model Auto Clubs | NOMAC, daar zal wel een overzicht van clubs te vinden zijn, of anders even e-mailleren/bellen voor club bij jou in de buurt.

Forumtipjes:

• Indien je ook leeftijdsweergave activeert in jouw profiel - MBF, zal die altijd zichtbaar zijn, links naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Wederom bedankt voor je link. Heb je advies opgevolgd en mijn leeftijd zichtbaar gemaakt. Ik begrijp de voordelen die je toelicht :)

Back