Voorstellen

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door TheDutchSailor, 9 apr 2020.

Tags:
  1. TheDutchSailor

    TheDutchSailor

    Lid geworden:
    9 apr 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Nederland
    Goedemiddag mensen!

    Laat ik me even voorstellen,
    Mijn naam is Erik en werk als stuurman op een containerschip op zee.

    Heb al jaren liefde voor de Bismarck, ooit een 1:700 model gebouwd toen ik een jaar of 13/14 was. (Ben nu 28) Destijds meerdere modellen gemaakt maar die zijn nooit bewaard gebleven.

    Het Trumpeter model heeft me altijd aangesproken en heb eergisteren de knoop doorgehakt om het model dan eindelijk te kopen!

    Op dit forum de bouw van dit zelfde model door mijn naamgenoot Erik doorgelezen en daarom ook deze aanmelding. (H/T voor deze bouw!)

    Zal wat research moeten doen want ik heb al jaren geen ervaring meer en heb momenteel alleen een modelletje staan van een Nissan Primera P10e JTCC uit Japan waar ik sporadisch wat aan doe.

    Hoop dat jullie me van wat informatie kunnen voorzien in de toekomst! Het zal even duren voor ik de Bismarck echt ga oppakken want momenteel bezig met een huis kopen (lees op zoek naar). Dus tot die tijd kan ik er weinig mee.

    Enfin, vragen zijn altijd welkom en ik spreek jullie hier op het forum!

    Greetz Erik
    The Dutch Sailor
     
  2. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.040
    Locatie:
    Brugge
    Welkom Eric,
    Na het lezen van het bouwverslag van je naamgenoot heb ik ook de Trumpeterversie in 1/200 aangeschaft, inmiddels een jaar geleden, voor een zacht prijsje, toen ik haar (hem) vond bij Amazon.de voor minder dan 200euro.
    Plan je een statische versie met alle mogelijke upgrades (ik heb de Pontos uitgebreide upgrade liggen) of varend?

    Ikzelf ben er ook nog niet aan begonnen.
    In mijn jeugd heel wat plastic modelletjes samengeplakt, maar inmiddels zo'n 27 jaar aan houtbouw gedaan.
    daarom wou ik eerst wat oefenen.
    Vorige maand daarom al eerste plasticproject een 1/350 versie van de LCS2-Independence gebouwd, en nu een R/C conversie van een Revell Flower Class Corvette in 1/72 begonnen.
    Pas daarna plan ik de Bismarck met voldoende ervaring tot reen goed einde te kunnen brengen.

    Ik hoop samen met meerdere andere forumleden van je toekomstige bouwvorderingen te mogen genieten, maar eerst een succesvolle jacht op de immobiliënmarkt gewenst.
     

Deel Deze Pagina