Hallo allen!
Ik ben Raymond 40 jaar en kom uit Didam. Hier woon ik samen met mijn vriendin stiefdochter en zoon. In de dagelijkse trein werkt iedereen of gaat naar school.
Nu de jongste naar school is en er bij mij een behoefte is naar een leuke hobby naast het bbqen en mountainbiken wil ik graag weer het modelbouwen oppakken. Ik heb in een heel ver verleden een modelbouw auto gehad en heb die zelf gebouwd. Ik heb deze nog steeds!
Ik wil nu de stap maken om met ee helikopter te gaan vliegen.
Daarbij wil ik uitgaan van het volgende.
Budget : €200-€700.
Leren vliegen bij een club in de buurt als dat nodig is maar me wel handig lijkt om er feeling mee te krijgen.
Het liefst bouw ik de hele helemaal zelf. Het bouwen vind ik juist leuk!
Elektrisch heeft de voorkeur.
Heb de mikado logo voorbij zien komen en de t-Rex 600.
Geen idee of dit haalbaar is maar hoor graag!
Nu al bedankt voor jullie hulp en reacties.
Mvg Raymond
Ik ben Raymond 40 jaar en kom uit Didam. Hier woon ik samen met mijn vriendin stiefdochter en zoon. In de dagelijkse trein werkt iedereen of gaat naar school.
Nu de jongste naar school is en er bij mij een behoefte is naar een leuke hobby naast het bbqen en mountainbiken wil ik graag weer het modelbouwen oppakken. Ik heb in een heel ver verleden een modelbouw auto gehad en heb die zelf gebouwd. Ik heb deze nog steeds!
Ik wil nu de stap maken om met ee helikopter te gaan vliegen.
Daarbij wil ik uitgaan van het volgende.
Budget : €200-€700.
Leren vliegen bij een club in de buurt als dat nodig is maar me wel handig lijkt om er feeling mee te krijgen.
Het liefst bouw ik de hele helemaal zelf. Het bouwen vind ik juist leuk!
Elektrisch heeft de voorkeur.
Heb de mikado logo voorbij zien komen en de t-Rex 600.
Geen idee of dit haalbaar is maar hoor graag!
Nu al bedankt voor jullie hulp en reacties.
Mvg Raymond