Voorwiel-asje Hpi Truggy

• Topicstarter Topicstarter ErikRC
  • Startdatum Startdatum
Ja de 6,7mm hex adapters passen prima, maar heb jij ook dat de pinnetjes wat kleine speling hebben als je ze in de hex adapters doet? De banden zitten er wel goed op. Ook meegereden gisteren.
Wel een probleem gisteren gehad met me clutch Bell. De bearing, washer en schroef ben ik kwijt. De onderdelen kan ik kopen zie ik, maar zie dat mensen een 17t clutch Bell aanschaffen i.p.v. een 15t die er nu opzit. Vraag me af welke 17t clutch Bell goed is.

Niet echt, l meen ik dat de pinnentjes er wel zo uitvallen. Bij installatie wa me dat een paar keer gebeurd, snel het wiel erop en vastdraaien :)
Dat van je koppeling weet ik helaas niet.

Zijn die asjes op de 2012 waterproof editie nogsteeds zo waardeloos? op de website staat namelijk dat het zeer sterke asjes zijn. (Ik weet datze het mooier vertellen dat het is)?

Heb ze nog niet stuk gereden, maar voor de zekerheid bouw ik ze alvast om. Geen zin om stil te komen staan met een wiel die weg rold. ;) Tot op YouTube zie je dat het velen al is overkomen.

Niet echt, l meen ik dat de pinnentjes er wel zo uitvallen. Bij installatie wa me dat een paar keer gebeurd, snel het wiel erop en vastdraaien :)
Dat van je koppeling weet ik helaas niet.

De 3x17mm pinnetjes besteld en ze zitten veel beter, geen speling vergeleken met de oude pinnetjes.

Back