vortex 250 pro motors heet op 4's

Had 1 motor kapot dus ipv de vortex motor de multistar (groene motor) gepakt is precies hetzelfde en gelijk wat 4's batterijen besteld (1300mah 45/90c) na een minuut zijn de motors al niet meer beet te pakken zo warm worden ze!Ik heb de 5040 dal triblades (geen bullnose) hebben hier meer mensen last van?
Zal vanavond de stock propellers eens proberen kijken of het wat uitmaakt.Heb ook 2205 dys se 2300kv motortjes onderweg misschien dat die beter werken met die triblades want dit is niet normaal hoe warm ze worden.

U gebruikt nu dus een motor van een ander merk?
Ik denk even hardop, zou het niet zo kunnen zijn dat die ene motor minder efficiënt is, of een net iets ander Kv heeft, of iets andere toleranties heeft tijdens het maken, dan de andere, waardoor hij iets minder lift, en de andere motoren steeds moeten wisselen van toerental om hem recht te houden?

zijn dezelfde motors imersion heeft ze alleen in het zwart en er immersion op laten zetten alles gewoon hetzelfde.(had dit al goed uitgezocht voor ik ze kocht)
Probleem was de pid's heb die nu aangepast en nergens geen last meer van gelukkig.

met die andere pids nergens geen last meer van en heb toch al de dys se 2205 2300kv onderweg dus als ze het maar even volhouden tot die andere er zijn vind ik het goed.Propadapter is gewoon hetzelfde hoor
vortex motors
  • kV(RPM/V): 2300kV

• Lipo Cells: 3 - 4S

• Max Current: 126.5W

• Max Amps: 11.5A

• No Load Current: 0.6A/10V

• Internal Resistance: 0.125 ohm

• Number of Poles: 12N/14P

• Dimensions(Dia.xL): 22 x 4mm

• Motor Shaft: 3mm

• Prop Shaft: 5mm

• Weight: 24g