Vortex 32?

Wordt lastig denk ik. Ik heb 1 uit oostenrijk of zwitserland moeten halen en dat was best nog prijzig. Ze vliegen wel super goed :) Echt bijzonder goed. Folie is waardeloos...

Die winkel bood geen service en verkoopt ze ook niet meer. Ik weet de naam ook niet meer..... Sorry.

ik heb er ook een tijdje achter zitten zoeken maar ook niets gevonden.
ik had toen ook een paar andere benamingen voor hetzelfde toestel gevonden.
Maar ook daar was in europa niks van te krijgen, zelfs rechtstreeks in china was de vortex helaas niet beschikbaar.

Die site komt me bekend voor. Ik dacht dat ze hem daar niet meer leverden.....

Ik zal de mijne dan toch maar eens opknappen, als hij zo moeilijk te krijgen is wordt het een verzamelstuk :)

Het is inderdaad een moeilijk te verkrijgen hebbeding, we zouden er beter een container van importeren.
In de engelse shop staat hij ook out of stock aangeduid.

Grtz A

Ik ben nu al een tijdje aan het rondzoeken, zonder resultaat.
Zou dit toestel echt nergens meer ter wereld te vinden zijn?

Ik zie net by de engelse shop waar vwspeedster naar verwijst in post #8 dat hij weer als "in stock" staat. Als je er op klikt staat er wel weer "out of stock", maar zoals ik dat interpreteer geldt dat alleen voor de red & white versie.

Misschien heb je geluk, ik zou zeggen geef ze even een belletje. Succes ermee!

Hoi Anthony.

De kist die je voorstelt is een beetje te groot voor een P20, mijnsinziens moet hier minstens een wren 44 op tot een P 60, in turbine uitvoering gaat deze kist makkelijk de 5 kilo op, misschien wel 6.
Just my two cents.

Maar wel een heel leuk scheur kissie lijkt mij :wink:

Groet Ger.

Hoi Anthony.

De kist die je voorstelt is een beetje te groot voor een P20, mijnsinziens moet hier minstens een wren 44 op tot een P 60, in turbine uitvoering gaat deze kist makkelijk de 5 kilo op, misschien wel 6.
Just my two cents.

Maar wel een heel leuk scheur kissie lijkt mij :wink:

Groet Ger.

Hallo Ger,
Als ik hem heel licht hou en een tankje van een halve liter erin stop moet ik toch onder de 4 kilo kunnen blijven, denk je niet

Zo'n kleine facon vliegt anders toch heel goed als het zwaartepunt klopt. Met een duwprop heb ik deze een keer gevlogen en dat vloog super strak.

Back