VOUGHT F4U CORSAIR 3DlabPrint (Bouwverslag)

Discussie in '3D geprinte vliegtuigen' gestart door coen_l, 28 mrt 2018.

  1. Leonairo

    Leonairo

    Lid geworden:
    21 jun 2005
    Berichten:
    200
    Locatie:
    Spierdijk
    Ok, dus een kwestie van gewoon doorprinten maar.. bedankt voor je reactie.. Ik ben nog wel nieuwsgierig naar je landingsgestel optie .. evt pb voor foto's ? ik zou er erg blij mee zijn.

    Groet Leon.
     
  2. coen_l

    coen_l

    Lid geworden:
    27 dec 2014
    Berichten:
    690
    Locatie:
    Veldhoven
    In eerste instantie had ik de aanbevolen FMS retracts. Helaas waren deze niet sterk genoeg om het landingsgestel uit te laten gaan tijdens vlucht......Heb de eerste vlucht een buiklanding moeten maken. Toen stuurbare retracts gekocht en omgebouwd met een kogel dingetje...weet zo niet hoe die heten.
    Nu ben ik weer terug bij de FMS set zonder de originele electronica. Heb op Aliexpress een stuur printje gekocht wat een drie benig onderstel aan kan sturen. Deze werkt goed en heb tot op heden geen problemen meer ondervonden. De electronica van FMS is te zwak en kan de luchtweerstand niet overwinnen en valt dan uit.


    https://nl.aliexpress.com/item/3298...0.0&pvid=fd395c81-89fb-4b80-901f-c4050492765a

    Twee draden van de motor rechtsteeks naar het printje en klaar. wel even de fase in de gaten houden dat beide retracts in of uit gaan.


    Groet,
    Coen
     
  3. Leonairo

    Leonairo

    Lid geworden:
    21 jun 2005
    Berichten:
    200
    Locatie:
    Spierdijk
    Bedankt Coen,

    Ik ga deze aanschaffen , voor het geld hoef ik het niet te laten
    p.s. is je achterwiel aanpassing beschikbaar voor andere ?

    Groet Leon.
     
  4. coen_l

    coen_l

    Lid geworden:
    27 dec 2014
    Berichten:
    690
    Locatie:
    Veldhoven
    De modificatie aan de romp en de retract zijn uitvoerig getest en zover gereed. Moet nog een handleiding schrijven. Maar kom daar niet aan toe wegens tijdgebrek...
     

Deel Deze Pagina