Vraag aanschaf t-rex

IK wil een t-rex 450xl cde gaan aanschaffen. Ik wil er een Airwolf body van www.bolmodel.com op hebben. Nu is mijn vraag of ik de set met motor en regelaar van Align kan kopen of dat ik beter gelijk voor een mega motor met phoenix controller kan gaan. De heli zal wel een behoorlijk zwaar beestje worden aangezien de kap van fiberglass is en er een intrekbaar landings gestel opzit.

Gr. Kris

Hi Krizz
Ik geloof dat je de vraag al zelf beantwoord hebt te veel is niet erg maar tekort is fataal.
Ik vlieg zelf ook met een mega dan wel zonder Airwolf body en niet direct 3D zonder problemen. (zoals je wel kan raden)
succes jan

Tja ik vraag het omdat ik misschien dacht dat de Align motor het ook wel aankan. Het is nog al een verschil in prijs natuurlijk (bijna 2x zoveel) met de mega motor en cc35.

hi Krizz
Maar anders koop je het later toch dus moet je zelf overwegen hoelang
je evt. de aanschaf zou willen uitstellen
succes jan

Hoi Jan,

Geld is geen probleem hoor alleen als het voor de helft ook kan waarom dan voor het dubbele betalen :D

een mega of een 450th met een cc 35 doet het ook goed en de 450th is ook niet zo duur.
de mega word wel behoorluk warm .
een t-rex trekt een hoop de lucht in dan is 100 a 150 gram niet het probleem.
voor meer info kijk eens bij t-rex tuning.com

ik heb geen ervaring met een kap maar het kan een probleem geven.
de warmte blijft toch in de kap hangen.
ik hoor her en der dat de 450th niet warm wordt en een stuk lichter is 50 gram in plaats van 80 van de mega.
en hij kan ook op3s en 4s vliegen.

Back