Vraag: Depron zelfbouw basics.

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Benson, 26 nov 2006.

  1. Benson

    Benson Guest

    Hallo,

    Ik zit erover te denken om ook in jullie prachtige wereld van depron te stappen :)
    Met al een beetje ervaring op helicopter en op vliegtuig gebied zoek ik dus een beginners toestelletje.
    Na heel jullie forum doorgespit te hebben (naja niet alles :p) ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat een mooi simpel depron vliegtuigje mischien wel leuk is. Vooral het zelfbouw aspect spreekt mij wel aan.

    Nou dan de vraag. Ik zou toch wel willen weten wat voor een vleugeloppervlak een toestel zou moeten krijgen en wat voor een prop ik het beste zou kunnen gebruiken met een volgende setup (let op ik hoef geen snelheidsduivel, die bouw ik wel als ik het kan):

    Rond de 180 gr. aan elektronica en motor (Alles dus inc servo,lipo(2s) ontvanger motor(mount) etc)
    De setup mag niet meer dan 10A trekken. (Elektronica)
    De motor is een zelfgebouwde CD-rom motor (nog te wikkelen kan dus nog spelen met KV en torque)


    Ik kan begrijpen dat jullie mischien meer moeten weten over bv de motor, ga i.d.g. uit van een 1450KV fietsbel.

    Nog een vraag welke setup is bij een slowflyer aan te raden ? Hoogte/El of Hoogte/Richting ?

    greets,
    Mathijs
     

Deel Deze Pagina