vraag omtrend wedstrijd in houthem

dag luitjes.
Misschien dat jullie wat weten omtrend onze vriend Mathieu Desmet van de vliegclub in houtem (Belgie) ik heb hem al meerdere mails gestuurd omtrend de vraag wanneer het welbekende weekendje helicompetitie is, maar ik hoor maar niks van hem. Ook is er na de afgelopen keer niks meer aan de site gedaan. hebben jullie enig idee

Dit is mij verteld...

Mathieu is al een tijdje geen lid meer in Komen, er is ook een ander bestuur dat geen evenementen wil organiseren voor mensen buiten de club.

Er zijn strubbelingen geweest in Komen met de uitbating v/d kantine tijdens de competitie, deze kantine wordt normaal uitgebaat door iemand op zelfstandige basis.

Mathieu zou met andere dingen bezig zijn, hij is ook verhuist en vliegt ergens net over de grens in Frankrijk.

Tenzij hij hier anders komt vermelden... vrees ik dat er geen competitie in Komen zal plaatsvinden.

Groetjes

Chris

Ah Chris das spijtig om te horen :(

Comines was net de enige wedstrijd die ik wel wilde doen dit jaar,maar ik ging er ook al vanuit dat het niet doorging,want anders had er al lang een en ander op de site gestaan.

Moeten we in plaats daarvan maar een keer extra gaan gastvliegen he ;-)

Groeten,
Marcel

Hoi,

Mathieu kan toch het zelfde organiseren op een andere club??

Matheu reageert nergens op, daar baal ik wel een beetje van. Ik zou heel graag een filmpje hebben van mijn laatste free style vlucht daar :-(

Dus als iemand dit leest, en een filmpje heeft, dan graag even een mailtje :-)

Uiteraard zou het heel jammer zijn om de wedstrijd in Komen te moeten missen, het was er altijd erg gezellig.

Groeten,

John.

Hoi,

Ik heb hier de VML kalender liggen en daar staat op 26 en 27 augustus 2006 toch nog F3C+S Comines op.

Groeten,
Gio.

Ja Gio,

Guy Vanderschelden heeft deze wedstrijd-datums daarvoor vastgezet.

Mathieu is zelfs geen lid meer in Komen en is met andere dingen druk bezig.

In Komen is ondertussen een ander bestuur gekomen dat een andere visie heeft en geen evenementen wil organiseren voor niet leden.

Probeer Mathieu te mailen, je zal geen antwoord krijgen.

Ben ik fout..... graag, zou ook liever een competitie zien.

Groetjes

Chris

Ik heb nog wel eens contact met Guy van der Schelde. Hij geeft ook aan dat e.e.a. waarschijnlijk niet door zal gaan. Wel heel erg jammer gezien dit een evenement is waar op alle niveau's en disciplines wedstrijden gevlogen kan worden. Na de leuke meetings in St. Truiden is er in Comines dan ook een einde aan gekomen, helaas helaas!!

Back