vraag over 3,5cc motor

EDIT toch een GS21 blokje ipv de GXR28MR.....

Hallo mensen, ik wil eigenlijk een snellere motor voor in mijn boot,
nu zit ik te denken aan deze X-RACE M 21 SZ. nu heb ik hier aardig wat gegevens van (kw/pk en toerental enz.)
maar weet iemand hoeveel vermogen mijn standaart motortje geeft?
het is de C1-CAT 3,5cc Lamborghini met als enige info voor mij tot nu toe dat dit het motortje is GXR28MR Marine.
heeft iemand informatie over dit motortje zodat ik vergelijings gegevens heb
pk / kw / max toeren?

alvast bedankt!

info over de x race
Afm. (cxd):84.8 x 76.8 mm
Inbouwafm. (axb):37.8 x 16 mm
Uitlaatpoort:Zijwaarts
Vermogen:1,4 kW (1,9 PK) @ 30.000 omw./min.
Boorgat:16.6 mm
Toerental:30000 omw/min
Slag:16 mm
Cilinderinhoud:.21 cui / 3.46 cm³
Aandrijving (type):ABC
Type:X-Race M 21 SZ
Gewicht:433 g

Laatst bewerkt:
even nog een keer goed gezocht naar info op het blokje dat er in zit, maar op het blokje zelf staat gs21 KYOSHO op dus toch een 3,5....

Laatst bewerkt:
maargoed zelfde vraag; wie weet hoeveel kw/pk en toeren dit origineel blokje geeft?

ook een andere vraag... kan ik een AC blokje van bijv. een nitro auto er gewoon inzetten of zijn er dingen waar ik veranderingen aan moet toe passen? hoe kan ik bijv. de aandrijving van een auto veranderen naar een voor de boot? eigenlijk heb ik het liefst een HOW TO.. dus als iemand dat al is gedaan heeft hoor ik het graag

ik heb even gekeken op conrad, daar hebben ze nu ook blokjes die voor de auto watergekoeld zijn.. zou ik zo iets niet kunnen gebruiken? dat ik het tankje e.d. weg laat en die koelslangen gewoon aan mijn oorspronkelijke koel aansluiting zet?
dan zit ik alleen nog met het stukje hoe ik de overgang moet maken van de aandrijving tussen blok op as? iemand ervaring mee?

Back