vraag over accu's en motor powerboat

Schitterende lijn! Maar ik wil de deur open houden naar t nog iets snellere werk. Dan zou de Xcalibur dus afvallen (evenals de mega dragstar III).

Kan ik opnieuw beginnen met zoeken...

Weet jij misschien iets Jan wat die kenmerkende lijn van een excalibur/dragstar (lang, rank, plat) heeft en waarmee je door kunt naar hogere snelheden?

Schitterende lijn! Maar ik wil de deur open houden naar t nog iets snellere werk. Dan zou de Xcalibur dus afvallen (evenals de mega dragstar III).

Kan ik opnieuw beginnen met zoeken...

Weet jij misschien iets Jan wat die kenmerkende lijn van een excalibur/dragstar (lang, rank, plat) heeft en waarmee je door kunt naar hogere snelheden?

De MHZ Tsunami , lang en plat en vaart met mijn setup en goeie 85km/h en daar valt nog meer uit te halen.

tsunami1.jpg

mvg

michiel.

Oei, oei, oei, SCHITTEREND!!! Maar.... is tie te koop?? Hahaha, hij komt in ieder geval op m'n lijstje te staan!!

Als je h'm een keer uitlaat in Zwolle/omgeving zou ik h'm graag eens in actie willen zien.

mvgr Ton

Oei, oei, oei, SCHITTEREND!!! Maar.... is tie te koop?? Hahaha, hij komt in ieder geval op m'n lijstje te staan!!

Als je h'm een keer uitlaat in Zwolle/omgeving zou ik h'm graag eens in actie willen zien.

mvgr Ton

Ton ,

Ik zou zeggen doe een bod hahaha nee geintje ik heb al 2 mono 3`s in onderhandeling ga mijn 3e niet weg doen dan heb ik niks meer in die klasse , ik zal wel even overleggen wanneer we weer gaan varen en dan meld ik het je wel .

mvg

Michiel.

Speciaal even voor Jan!

Aluminium asbus tussen prop en asschacht inmiddels op de Phantom gemonteerd.

Nog bedankt voor de tip!

Back