Vraag over Aerofly Pro deluxe

• Topicstarter Topicstarter Grubbo
  • Startdatum Startdatum
G

Grubbo

Guest
Is het mogelijk om met een joystick (Microsoft Sidewinder) dit spel te spelen. Zoja, graag hulp gevraagd.

Alvast bedankt!!

Ja, mits je ook de orignele dongle hebt, of een crack hebt om de dongle check te ontwijken. Daarover word hier niet op het forum gepraat, daarvoor zijn andere plekken :oops:

ow oke, ... Ik ken er niet zoveel van en mss begin ik met modelbouw en ik had dat programma zien staan zodus... maar bedankt.

hmmm, jij ziet het als een spel, het is eerder (eigenlijk echt :D) een simulator. Voor een spel kan je beter een ander pakket zoeken.

Hallo,

voor de duidelijkheid, AFPD is een Radio Controled simulator, die zo is gemaakt dat je met je eigen zender, waar je eventuweel ook op het veld je"echte" vliegtuigen mee kan besturen.
Zo ken je thuis ook weer met diezelfde zender "simmen".
Helemaal leuk als je nog hetzelfde vliegtuig gebruikt ook, zowel in echt als digitaal......
Maar als je het met een joystick wil doen, gaat dat wellicht ook, maar dat is het kind met het badwater wegsmijten, begrijp je ?

Kan je met een bmi zender( goedkope sim ) icm met Aerofly of moet ik een kabel kopen voor mijn Multiplex SX 35? Draait allemaal op vista

Gr

Aerofly werkt niet op Vista.....

Nou, hier wel...

Mijn kaart ondersteund "open gl" (nvidia)

Als je een videokaart hebt die open gl niet ondersteund dan zal het niet werken.

Maar dat ligt dus aan je video drivers. Niet aan Vista.

Ook gaat Aerofly pro de luxe als een speer onder Vista.

Fms blijft tegensputteren (knipperend beeld) ondanks een bijgeplaatst DLL bestandje van xp.

Johan

Wat bedoel je met usb interface kabel?

Als je een orginele versie hebt, moet je beschikken over een zgn. usb dongle.

Dat is een stekkertje die wordt begeleverd, de software kijkt of dit orginele stekkertje
aanwezig is.

Johan

Excuus, verkeerd geinformeerd dus, waren blijkbaar slechts problemen met eerdere driverversies...

dat klopt. En als je dan aerofly wilt draaien moet je een bypass vinden, om de dongle te ontwijken. Zoals gezegd word(en mag) daarover hier niet gesproken worden.

aerofly proffesional de luxe

In het januarinummer van Modelbouw aktueel vinden abonnees een dvd met 2 Addon's voor de simulator Aerofly professional de Luxe. Zweven op Barbados en indoorvliegen in Friedrichshafen. Nieuwe modellen; Multiplex Cularis, Simprop Intension en Minimag. Geheel kostenloos!!! Nog geen abonnee? Kijk op www.modelbouw-aktueel.nl en meldt je aan. Met (bijna) GRATIS flightsimulator.

De DVD kan ook tegen betaling worden besteld. Zie hiervoor het januarinummer van Modelbouw aktueel dat midden januari verschijnt. Zie t.z.t. voor de juiste datum onze website.

Ik hoop dat jullie er plezier aan beleven.

Frans (die steeds weer op zoek is naar leuke dingen voor de lezers van MBa).

Back