oke.... begin allemaal maar smakelijk te lachen om ons hoor. magggggggg!!!!!! wij hebben dus een sunlight 7 via marktplaats gekocht. komt ie bij ons is die kats en kats kapot. mijn kleine helemaal in tranendal. al zijn spaar geld zat er in. we zijn zelf ook niet financieel heel ruim bemeten dus ik baalde er zelf ook wel van eigenlijk. had ik niet verwacht. maar goed dan de vraag. op zich is het vliegtuig wel heel. enkel... er missen dingen. de motor loopt niet fijn rond. denk een kromme as ,assen oid . moet ik nog even zien. verder mis ik op die propas ook de propmeenemer en ook de prop zelf. wat zouden we hier nog mee kunnen doen??? zou er een ander propje opkunnnen oid of is er iemand die ons (vooral de kleine dan) zou kunnnen helpen. ben zelf ook fulltime bouwer maar van vliegtuigjes heb ik geen verstand. mocht alles niet baten........... we zijn een beetje gek op vliegen aan het worden ook al hebben we het nooit gedaan met een vliegtuigje. is er iemand die wat weet in zwolle liefst die eens kan kijken, of leest er iemand die nog iets van zo,n vliegtuigje weet of kan maken of wellicht iets anders te koop heeft voor ons als beginners . hoop van harte iets te vernemen. oja...... er zat ook geen antenne bij de zender van nikko. helaas paste mijn 3pk reserve antenne er zoals verwacht niet in.
grt tom. iemand misschien nog zo,n antenne te koop?????
grt tom. iemand misschien nog zo,n antenne te koop?????