vraag over een reely

als ik mij reely op til dan gaan de bande gewoon draaien of als die te hoog in de toeren loopt maar als die staat blijft die gewoon staan nu heb ik geprobeerd me toeren lager
te zetten maar als ik dat doe en een paar keer vol gas heb gereden valt die uit ik heb al een hoop gelezen op de forum maar kwam er niet uit kan iemand me vertellen wat ik moet doen al vast bedankt

Eerlijk gezegd zou ik je probleem eens beter proberen te verwoorden. Want enerzijds lijkt het op een probleem met de koppeling "als die staat blijft die gewoon staan" en anderzijds lijkt het alsof je auto wel rijdt "een paar keer vol gas heb gereden". Daaruit vermoed ik dat je een afstel probleem probeert op te lossen. Maar zeker van wat er nu precies mis is ben ik niet...

ja probleem is niet duidelijk. als hij gewoon kan rijden maar valt uit bij stationair dan is het een afstelling maar komt hij helemaal niet van de plek of kan hij niet stil staan dan kan de koppeling vast zitten.

jammer dat je gisteren niet kon komen. (rcc-zoetermeer)
Ik had veel reserve onderdelen bij me, en heb veel mensen gelukkig kunnen maken met een schroefje of een afstel probleempje.
Volgende keer hopelijk beter.

Anders moeten we even wat proberen af te spreken, als het op deze manier (via het forum) niet lukt.

oke ik ga het beter proberen uitleggen,

hij rijd nu wel gewoon en valt ook niet meer uit maar als ik hem optil van de grond af dan gaan de banden gewoon rollen en best snel zet ik hem op grond en dan blijft de motor gewoon lopen, en blijft die ook gewoon staan als ik gas geef gaat die gewoon rijden, dus allen als ik hem op til gaan de banden draaien zonder dat ik gas geef

hoop dat het zo wat duidelijker is uit gelegd

kan twee dingen zijn volgens mij.
1 je stationair is te hoog waardoor de koppeling al aan gaat grijpen
2 je koppeling slipt of kan niet goed terug komen door bijvoorbeeld vuil.

wanneer je denkt dat je stationair niet heel hoog is zou ik de motor er af halen en dan de koppeling los maken en schoon maken of vervangen

Je koppeling schoonmaken kan nooit geen kwaad.
Blijft het "probleem" zich voordoen, dan moet je je er niet te druk over maken.
Als je de auto optilt en de wielen draaien een beetje mee, maar op de grond blijft hij gewoon rustig staan, dan is er verder niets mis mee. Het hoort een beetje bij dit segment auto's (goedkoop, simpel, reely)

bedankt voor jullie info ga er gelijk naar kijken en ja weet dat het een goedkoop,simpel voertuig is maar moet ergens mee beginne :D

Daar hoef je je niet voor te schamen. Ik heb mijn reely ook nog steeds, zij het wel flink aangepast. Het blijft een leuk karretje.

1207352539_5_hkuC.jpeg

1207359772_5_Q3z3.jpeg

Hey iedereen ,
Ik heb weer een nieuw probleem en zou het zo goed mogelijk proberen uit te leggen
Als ik mijn auto start moet ik eerst via me zender het gas iets open zetten dan start die gewoon heb ook gelezen dat dit wel vaker voorkomt en gewoon goed kan maar nu komt mij probleem als ik rem dan lijkt het net of hij die toevoer van brandstof naar me carburateur dicht drukt en als dat gebeurt valt gelijk de motor uit weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan oplossen

Al vast bedankt voor de moeite :D

Back