Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je met de regelaar hetgene wat verbind met je controller of dat kleine boxje wat erinzit want als je die bedoeld er zit een klein ijzeren cilindertje voor zodat ik het net niet kan lezenMisschien kunnen we wat vinden als je een foto plaatst van je Regelaar.
Ja dat klopt die lopen naar die B1 maar volgensmij heet het geen terin maar tekin als dat klopt dus ze lopen naar een tekin B1Vanaf de motor lopen 2 dikke kabels. Die lopen naar je regelaar. Waar tevens de draden naar je accu stekker heen lopen.
Ja! Het is een tekin!!!Ja dat klopt die lopen naar die B1 maar volgensmij heet het geen terin maar tekin als dat klopt dus ze lopen naar een tekin B1
Ja dat is m! staat in de manual of ik ook nimh kan gebruiken?
Ik zie dat het aangeeft wanneer welke batterij erinzit beteken dat dat het automatisch gevonden wordt?
Dus als ik de nimh battery aansluit en hij gaat aan moet ik de modus op none zetten en er gebeurt niks als ik er niet mee rijdt met die batterij aangesloten voordat ik hem switch neem ik aan?
Ik weet dat dit niet in deze thread hoort maar ik gebruik een ultramat charger en die geeft Ni aan als ik die wil opladen maar niet als tweede mh of cd maar dan hoef ik niks aan te passen om nicd en nimh op te laden?
bedankt!Nee dat hoeft niet, die 2 gebruiken dezelfde laadmethode en spanning.
Dus als ik de nimh battery aansluit en hij gaat aan moet ik de modus op none zetten en er gebeurt niks als ik er niet mee rijdt met die batterij aangesloten voordat ik hem switch neem ik aan?
HEEL ERG BEDANKT VOOR DE HULP ALLENMAAL HIJ DOET T!!!!!!!!!Nee hoor. Dat is puur een beveiliging voor lipo's. Nimh zijn ongevoelig voor te ver leeg trekken