vraag over Mystery Electronic Gyro

ik was benieuwd wat men hier van deze gyro vind. heb hem op internet gevonden tegen zeer lage prijs.
ik ben bezig met een projectje, om een hk450 voor rond de 150 euro vliegklaar te krijgen. de hk was 35 dollar zoals welbekend hier, en servo;s had ik al vanuit de autowereld, nu nog zender/ ontvanger, ik heb al een esky 6 kanaals 72 mhrz zender maar geen ontvanger en kristallen.

en dus misschien deze gyro

wat vinden jullie hiervan?

DealExtreme: $22.04 Mystery Electronic Gyro/Gyroscope for R/C Helicopters

hier staat ook een review die ik (als onervaren vlieger) veel belovend vind,
XMHobbies G401B HH gyro. Locked and Loaded. - RC Groups

heeft iemand er hier ervaring mee? zo ja, raad je mij hem aan?

Laatst bewerkt:
Als je alleen een beetje wil hoveren en rondvliegen zal hetwel werken, maar verwacht geen super performance!

Greetz,

Michiel.

ik ben een beginnende vlieger die dit als projectje ziet.mijn doel is om de heli vliegklaar te krijgen voor rond 150 euro. met deze gyro (als hij goed is) maak ik dus een mooie kans.

hij moet echter wel vliegbaar zijn.

graag advies

Laatst bewerkt:
gezien er in elk geval niemand is die zegt dat ik het zeker niet moet doen (met zoveel reacties hahaha) heb ik hem maar gekocht. zoals mopilot schreef, ik hoef en kan toch nog niet veel meer als hooveren (als ik dat al kan) ben totaal onervaren in de wereld die vliegen heet

Ik heb zelf die G401B gyro van XMHobbies. Werkt super :)
Genoeg reviews te vinden die hem net zo goed vinden als de 401. Het enige wat ik ervan kan zeggen, $ 36 en een geweldig ding :)

Ik kocht hem voor 22 dollar inclusief verzenden :mrgreen: bij DealExtreme; werkt prima....

was ook mijn idee, helaas zit ik nu al enkele weken te wachten, er staat order in process contact us for the latest details, dit gedaan, en kreeg als reply, dat het wel even kon duren ik kon er ook voor kiezen om mn centen terug te vragen

maar ik blijf rustig wachten........

Ik heb zojuist voor de eerste keer met deze gyro buiten gevlogen, in een HK-450S bij een windkracht 2-3; ben nog maar slechts een bescheiden 'rondvlieger' en kan dus niets zeggen over de "3D-kwaliteiten" :mrgreen: van dit dingetje, maar ik merk geen verschil met de Futaba-240 in mijn andere t-rex 450. Instellen was ook een fluitje van een cent...Voor de beginnende tot doorsnee-vlieger zeker een aanrader!

er stond tot voor kort bij mijn bestelling esta 20-04 nu staat er weer niks

wel vervelend hoor...

hoop toch echt dat hij binnenkort eens deze kant op komt

Op RCGroups zijn ze mega-enthousiast over deze gyro, mocht dat iemand hierzo vertrouwen geven...

Laatst bewerkt:
Back