Is op zich een goed idee om er eerst één te kopen
....
Ik heb weinig ervaring met kopen via e-bay en wachten op de post.... Dus ik hoopte stiekum op een nederlands adres om die boel te kopen.... (wil het eigenlijk ook liefst gisteren hebben vanwege beetje tijdsdruk).
Ik zit nog met best wel wat vragen, domweg, omdat ik weliswaar nu het hele electronische plaatje wel voor ogen heb (duurt effe, maar dan snap ik het ook écht
), maar ik ben nog wat onzeker over hoe gevoelig zo'n spoeltje kan zijn: een gat boren in het carter van een tweetakt is niet direct het meest logische om te doen, en ik hoop dus stiekum dat die sensor in staat is het staal door het aluminium (desnoods dunner gemaakt) heen te detecteren. Zo niet, dan moet ik namelijk nieuwe carterdeksels maken waar de spoeltjes in geïntegreerd moeten worden.
Groet, Bert

Ik heb weinig ervaring met kopen via e-bay en wachten op de post.... Dus ik hoopte stiekum op een nederlands adres om die boel te kopen.... (wil het eigenlijk ook liefst gisteren hebben vanwege beetje tijdsdruk).
Ik zit nog met best wel wat vragen, domweg, omdat ik weliswaar nu het hele electronische plaatje wel voor ogen heb (duurt effe, maar dan snap ik het ook écht

Groet, Bert