vraag over raptor 30 v1 / v2 start shaft bearing

Hoi,

Ik heb een raptor 30 v2 frame op de kop getikt en wil dit gebruiken voor het opbouwen van mijn raptor na de crash.
Nou past de bovenste bearing van de start shaft niet goed in het frame, het frame kan namelijk niet helemaal sluiten.

Nou wilde ik weten of dat dit een foutje is in het gieten van het frame of dat er een verschil zit tussen het bovenste lager van de start shaft tussen de raptor 30 v1 en v2.

bij de v1, die ik zelf heb, lijken ze even groot. Ik vond een plaatje op het net van de bovenste v2 bearing, en die lijkt iets kleiner dan de onderste

18447.jpg

wie kan mij helpen ?

volgens de site hierboven vermeld vind ik in de 30/50 V1 manual een ander lager voor
bovenaan nl ; Top Starter Shaft Bearing HMV1650 (tegenover HMV696Z voor de V2)

en verder op het net gevonden ; HMV1650 Bearing (d5xD16xW5)

Dus , nu is het wel duidelijk zeker , 't scheelt 1 mm ! :wink:

Luc

relaxteb zei:
Ik zie het nu zelf ook :) heb de bearing besteld.

Je hebt toch rekening gehouden met de binnendiameter hé , deze zijn ook verschillend !!! 8O
Dus niet zomaar een lager van de V2 bestellen ! (maar een combinatie van de 2 )

Luc

ah dat is minder, ik dacht alleen dat de buiten diameter anders was. hmm...dan moet ik dus een custom lager ergens vandaan halen dus.

ja das ook weer waar, maar als je custom bearing niet zoveel gebruikte afmetingen heeft kan het
moeilijk te vinden zijn, en als je het dan vindt nog meer kosten dan een startshaft en koppeling samen! 8O

Back