Vraag over standaard lader van Belt CP V2.

Hallo,

Ik ga binnenkort (binnen 2-3weken) een Belt CP V2 kopen,

Nu is mijn vraag:

Is die standaard lader goed genoeg, of is het verstandig een aparte lader te kopen (niet al te duur, dit word mijn enigste heli, hoeft dus niet super uitgebreid)

Wel wil ik graag een 220 aansluiting (europees natuurlijk...;))

Weet iemand mischien een goede voor mij?? (als het nodig is)

De standaard lader is opzich goed genoeg,
maar het duurt 3 uur om de accu op te laden.
een BMI lader kost 89 euro daar mee laad je hem in 45 min of iets meer(weet niet precies).

Mvg,

Ruben :alien:

Bedankt voor je snelle antwoord, ik kan dus gewoon de standaard lader gebruiken?? (ben lange laadtijden gewend, heb een Honey bee (d8 ik, staat niks op body en ben doos kwijt) van tamiya (geen heli, RC Buggy) met een 2800mah (ni-cd d8 ik) die 14uur moet laden :)

ik zit even te denken, ik ben normaal 3uur ongeveer thuis, dan kan ik pas vliegen als het "donker" is, das niet handig :)

Ik gaat denk een: Hyperion EOS 0606i AD-C 6S Kopen, Die schijnt volgens de shop (hobbymaniac) goed te zijn, en laad ze op in 30min tot 45min (hij wisselt de standaard lipo om voor een 2200mah lipo, TOP Sam! :P)

En omdat ik een redelijke bestelling maak (heli, lader, safe bag, + wat los kabelwerk) krijg ik er een 2e 2200Mah Lipo GRATIS :D

ik heb een nieuwe feateringshaft in mijn belt cp v2 gezet nu krijg ik hem niet meer van de grond weet iemand of ik iets verkeerd gedaan hebt vol gas blijft hij gewoon staan?
gr.cor

Back