Vraag Revell Skipjack 1/72

Hallo, ik zal mijzelf herintroduceren ik ben Floris Dijker, 28 jaar uit Barendrecht.
Sinds vorige week heb ik de Skipjack van Revell in mijn bezit welke ik statisch duikend ga maken.
Nu zit ik met de vraag wat voor servo's moet ik gebruiken voor dit model?
ik heb hier een modelauto(waar ik niks mee doe) met daarin twee servo's van 5kg, maar volgens mij is dit zwaar Overkill.
Ik hoor graag jullie adviezen.

Hallo Floris,

Als je zo ongeduldig bent, dat je na een dag en vijf minuten al vraagt of er iemand wil/kan reageren, dan zou ik niet met duikboten beginnen, daar heb je namelijk véél geduld voor nodig...

Het is vakantietijd en niet iedere duikbootvaarder 'woont' op het forum, dus het kan even duren voor zich iemand meldt.

Had je deze al gevonden?
Modell-Uboot-Spezialitaeten: Uboot
Kun je gelijk zien welk formaat servo's je nog kwijt kunt in het waterdichte compartiment (WTC).
Of deze:
http://www.rcuniverse.com/forum/rc-submarines-119/10776725-new-moeibus-1-72-skipjack.html

Groeten, Jan.

de traxxas servo's worden momenteel veel gebruikt en tot mijn verwondering gaat dat best goed. ik ben namelijk niet zo'n traxxas fan meer.
hoeveel ruimte heb je voor je servo's ???
lijkt mij voorlopig een belangrijke vraag dan de stelkracht.

de traxxas servo's worden momenteel veel gebruikt en tot mijn verwondering gaat dat best goed. ik ben namelijk niet zo'n traxxas fan meer.
hoeveel ruimte heb je voor je servo's ???
lijkt mij voorlopig een belangrijke vraag dan de stelkracht.

Hoeveel ruimte Ik precies nodig heb weet ik nog niet, ik weet wel dat ik een wtc van 651mm lang met een binnendiameter van 90 mm in de romp kwijt kan, ik ga maar snel een plexiglas buis bestellen dan kan ik aan de wtc beginnen.

Back