vraag Tamiya Multi Function Control Unit - Tractor Truck

Ghossie

In Memoriam
Hoe zit het met de verlichting van deze unit, branden de achterlichten alleen als er geremd wordt, of er zijn er ook constant brandende lampen als de lichtunit aan is. Wat ik me herriner van de trailer was dit namelijk altijd zo dat alleen als je remt de lampen oplichten en geen gewoon brandende lamp hebt.
Ik wil namelijk binnenkort ook weer een truck gaan bouwen alleen zit ik nog te dubben welke electronica te gaan gebruiken van Tamiya of van Wedico.

In het verleden heb ik namelijk de volledige wedico electronica inclusief buhler motor ingebouwd incl soundmodule omdat deze zoveel beter klonk dan de Tamiya.

Hopelijk wat info van de mensen die deze unit al in gebruik hebben.

Alvast bedankt.

Hallo Ghossie,

Ik heb zelf al jaren de MFU van Tamiya in mijn truck zitten. Je kunt de verlichting aan en uit doen. Je hebt de gewone koplampen, de verstralers, dak lampen en je achter lichten je achteruitrij verlichting (met geluid). en remlicht. Dit kun je allemaal uit en/of aanzetten. Het hangt echter af van je zender af of je dit via de zender kan doen. Zelf heb ik de FX18 van Robbe. En daarmee kan ik geen licht aan en/of uit zetten. Maar moet in het op de truck zelf doen. Met de opleggers heb ik nog geen ervaring. Hopelijk heb je wat aan deze info.

Het gaat mij het meest om de achterlampen van de truck en trailer, ik ben benieuwd wat daar brand als je de lampen aan hebt, en niet zoals bij de oude truck-lichtset dat alleen de lampen aan de achterkant oplichten als je remt. Toch bedankt voor je reactie.;)

zover ik weet branden de achterlichten gewoon als je stadslicht aan hebt. Dit lijkt mij ook het meest logische?

Back