M
master of disaster
Guest
ik heb vandaag ff mn versnellings bak geopend om een andere motor te plaatsen in mn globeliner
en terweil ik verder nix veranderd heb of rare dingen heb gedaan rateld dr nu iets in mn bak heb al van alles uit gevogeld maar kan nix vinden waar t vandaan komt dr zit nix tussen ook geen scherpe delen dr loopt nix aan of wat dan ook en dr is nix anders als voor t veranderen van de motor
heb de standaard race motor vervangen voor een lrp truckpuller 2 7,2 volt
hij rijd ook gewoon prima aleen die ratel irriteerd me nog al
iemand een idee hoe t kan komen meschien omdat dr geen kogellagers maar koperen glijblokken in zitten maar dat was voor die tijd ook al
meschien moet ie nog wennen aan t langzaam gaan (lijk me sterk ) maar wie weet
en nee de motor tandwiel staat niet te strak op t tand wiel in de versnellings bak en de tandwielen zijn meer dan vet genoeg
wie ow wie kan mij aan een verklaring en een oplossig helpen
en terweil ik verder nix veranderd heb of rare dingen heb gedaan rateld dr nu iets in mn bak heb al van alles uit gevogeld maar kan nix vinden waar t vandaan komt dr zit nix tussen ook geen scherpe delen dr loopt nix aan of wat dan ook en dr is nix anders als voor t veranderen van de motor
heb de standaard race motor vervangen voor een lrp truckpuller 2 7,2 volt
hij rijd ook gewoon prima aleen die ratel irriteerd me nog al
iemand een idee hoe t kan komen meschien omdat dr geen kogellagers maar koperen glijblokken in zitten maar dat was voor die tijd ook al
meschien moet ie nog wennen aan t langzaam gaan (lijk me sterk ) maar wie weet
en nee de motor tandwiel staat niet te strak op t tand wiel in de versnellings bak en de tandwielen zijn meer dan vet genoeg
wie ow wie kan mij aan een verklaring en een oplossig helpen