Wij hebben zo'n 14 jaar in Spanje gewoond (wonen er in de winter overigens nog altijd).
In Altea, in de haven werden er toentertijd model zeilwedstrijden gehouden in in bepaalde klasse, volgens mij waren het bootjes van Graupner, maar ik weet dit niet zeker. Het waren vrij kleine zeilschepen, bestaat deze klasse nog?
Er deden in die tijd ook verschillende Nederlanders mee.
Harry
In Altea, in de haven werden er toentertijd model zeilwedstrijden gehouden in in bepaalde klasse, volgens mij waren het bootjes van Graupner, maar ik weet dit niet zeker. Het waren vrij kleine zeilschepen, bestaat deze klasse nog?
Er deden in die tijd ook verschillende Nederlanders mee.
Harry
Laatst bewerkt: