vraag

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
K

king of the road

Guest
zijn er modelbouwers in de buurt van rotterdam gr peter

ey peter

Ik kom uit pijnacker, tussen Den Haag en Rotterdam in.

bedankt voor de reacties want mijn scania is klaar zoek alleen een club in de buurt om er mee te rijden eerst een beetje onder controle krijge van de wagen ;)

Ik heb me daar nu ook aangemeld om als gastrijder een keer te rijden.
de eerste aankomende keer dat dat kan is met Dordt in Stoom.
Heb er nu al zin in :)

Dordt in stoom

Hallo allemaal

Zojuist lasik dat jullie naar dordt in stoom gaan.Nu is dordt maar 10 km van mijn huis vandaan
en ik ga altijd naar dit evenement.Ik weet dat jullie gaan voor de trucks maar ik raad jullie aan om ook in de binnenstad te gaan kijken.Daar zijn namelijk de modelbouwers in stoom ook
aanwezig en deze mensen verdienen het echt dat wij ook eens een keertje hun bouwsels
bewonderen.Kijk maar eens naar de volgende plaatjes.

Dordt39.jpg

Dordt25.jpg

Dordt22.jpg

Zwaartransport van heel lang geleden.

Wil

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit.
ik was wel van plan om daar te gaan kijken, maar om als gastrijder een halve dag weg te zijn om andere dingen te zien lijkt mij niet echt slim

he arm 1984 mischien een domme vraag maar op welke datum valt het eigenlijk
en waar in dort

Dordt in stoom

Hallo

Dordt in stoom wordt gehouden op 17 en 18 mei.
Het is het grootste stoomevenement in europa en trekt ongeveer 200.000 bezoekers in die twee dagen.Het is niet alleen modelbouw maar ook de echte grote stoomwalsen,stoomslepers
baggermolens en stoomtreinen zijn er.Het evenement wordt op en om het groothoofd gehouden.Vanaf het groothoofd heb je tevens uitzicht over het drukst bevaren punt van
nederland.

DSCF0845.jpg

Wil

Laatst bewerkt:
Dort in stoom is 17 t/m 18 mei 20

Ik ga ook zeker kijken naar de stoommachines en wij nemen er zelf ook een paar mee.
In de loop der jaren heeft me vader diverse zelfbouw stoommachines gemaakt. Maar dan wel met een modern uiterlijk.
Dit is zijn laaste creatie. En er komt nu nog een kleine 3 cilinder aan. Misschien dat die nog klaar is voor dort in stoom.
5.jpg

Back