hoi mensen
ik heb een dx8 gekocht omdat ik in de toekomst een andere heli ga halen waarschijnlijk een traxx700.
ik heb een t2m hm5-10pro(identiek aan robbe Blue Arrow XL RTF 2,4GHz)
nu wil ik dus mijn dk8 ontvanger hierin doen maar het zijn andere stekkers.
ik wil ze wel solderen en heb ook de zwarte platte stekkers voor op de ontvanger maar weet niet waar ze aan moeten.
het zit als volgt de zwarte stekkers op foto zijn de elef en aile dus ik had bedacht dat aan de witte stekker het gas en de stroomvoorziening zou zitten.
als ik de onderste 2 dus rood/zwart aan de stekker soldeer en die aan de ontvanger zet dan heb ik geen stroom echter gaan de bladen keihard draaien als ik de witte stekker zonder die stekker die op de dx8 ontvanger zit aansluit.
dus kan het niet wat ik wil de dx8 aan die heli of doe ik iets verkeerd.
het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar doe mijn best.
mochten er vragen zijn hoor ik het graag.
[/URL]
Uploaded with ImageShack.us

ik heb een dx8 gekocht omdat ik in de toekomst een andere heli ga halen waarschijnlijk een traxx700.
ik heb een t2m hm5-10pro(identiek aan robbe Blue Arrow XL RTF 2,4GHz)
nu wil ik dus mijn dk8 ontvanger hierin doen maar het zijn andere stekkers.
ik wil ze wel solderen en heb ook de zwarte platte stekkers voor op de ontvanger maar weet niet waar ze aan moeten.
het zit als volgt de zwarte stekkers op foto zijn de elef en aile dus ik had bedacht dat aan de witte stekker het gas en de stroomvoorziening zou zitten.
als ik de onderste 2 dus rood/zwart aan de stekker soldeer en die aan de ontvanger zet dan heb ik geen stroom echter gaan de bladen keihard draaien als ik de witte stekker zonder die stekker die op de dx8 ontvanger zit aansluit.
dus kan het niet wat ik wil de dx8 aan die heli of doe ik iets verkeerd.
het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar doe mijn best.
mochten er vragen zijn hoor ik het graag.